Voor onze opdrachtgever ECCO in Amsterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een HR & Payroll Officer | Vast | 32 – 40 uur per week

Ben jij een administratieve allrounder met kennis van de HR- en Payroll administratie? Of ben jij nu een HR Officer die graag kennis opdoet van Payroll administratie? Wil jij werken voor een dynamische en groeiende organisatie, waar je onderdeel wordt van een klein en hecht HR team? Word jij ook blij van het optimaliseren van HR processen en workflows? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever, ECCO, is een internationale wholesale & retail organisatie met vele winkels in binnen- en buitenland.

InterimWorX is op zoek naar een Junior Recruiter! Sta je aan het begin van je carrière, heb je net je HBO of WO opleiding afgerond en ben je van nature een netwerker? Kun jij je inleven in de ambities van onze kandidaten en de wensen van onze opdrachtgevers en bereik jij liever een resultaat samen dan alleen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Binnen InterimWorX werken wij in een klein team nauw samen om onze opdrachtgevers en kandidaten het beste te bedienen. Wij pakken allemaal zowel het accountmanagement van opdrachtgevers als het recruiten van kandidaten op. We zijn erg betrokken bij elkaar en elkaars werkzaamheden en vullen elkaar op alle vlakken goed aan. Wij kijken uit naar een collega om, in de alledaagse hectiek en uitdagingen van de markt, samen mee door te groeien en ontwikkelen.

 

Ben jij een ervaren HR Officer die zich prettig voelt in een internationale omgeving in positieve beweging, waar zowel vernieuwing als een familiegevoel heersen? Houd jij van het moderniseren en professionaliseren van de huidige HR dienstverlening en heb je affiniteit met processen en systemen? Dan ligt jouw nieuwe uitdaging bij Vroon!

Organisatie
Vroon is een van oorsprong Nederlands familiebedrijf dat sinds 1980 transport, engineering en support levert op en over zee. In de loop der jaren is Vroon uitgegroeid tot een bekende internationale speler binnen de scheepvaart, met wereldwijd 3.000 medewerkers en een vloot van circa 120 deep sea en offshore schepen.

Het hoofdkantoor in Breda waarborgt diverse support diensten, waaronder marketing, ICT, business development, treasury, controlling en HRM. Binnen de afdeling HRM ontstaat er ruimte voor een ervaren HR Officer, die verantwoordelijk wordt voor de volledige HR back office. Je werkt in deze rol nauw samen met de HR manager, een HR adviseur en de payroll specialist.

Functieomschrijving
De HR afdeling van Vroon is volop in beweging en zit middenin een grote optimalisatie slag. Je neemt eigenaarschap over de HR administratie en bijbehorende processen en tilt deze naar een hoger niveau. Veder behoort tot jouw takenpakket:
• Het up-to-date houden van het personeelsinformatiesysteem (MS Dynamics 365), het verwerken van mutaties en het doorgeven van mutaties aan de salarisadministratie;
• Het voortouw nemen in het optimaliseren van HR processen en rapportages (budgetten, personeelsbezetting, KPI’s);
• Verzorgen en coördineren van alle administratie processen rondom in-, door- en uitstroom, werving & selectie, verlof- en verzuimregistratie;
• Het opstellen van contracten en overeenkomsten;
• Eerste aanspreekpunt voor medewerkers voor HR gerelateerde vragen;
• Verzorgen van managementinformatie;
• Het ondersteunen van de HR manager in diverse operationele activiteiten en projecten.

Onze opdrachtgever is een internationale organisatie, wereldwijd actief in zo’n 65 landen. In Nederland telt de organisatie circa 500 medewerkers. In verband met het vertrek van een medewerker PSA, is er per direct behoefte aan interim ondersteuning.

Het HR team bestaat uit een HR Manager, 2 recruiters en 2 PSA medewerkers, waarvan 1 positie nu vacant. Als medewerker PSA houd je je bezig met:
• Volledige administratieve afhandeling van indiensttredingen, inclusief arbeidsovereenkomsten;
• Up to date houden personeelsdossiers;
• Alle administratie rondom door- en uitstroom van medewerkers;
• Beantwoorden van HR gerelateerde vragen uit de organisatie;
• Invoeren van de maandelijkse salarismutaties en aanleveren bij ADP;
• Coördineren van het payroll proces en controles uitvoeren;
• Voeren van verlof- en verzuimadministratie.

Voor onze opdrachtgever TUI Nederland werven wij een interim HR Systems Officer.

TUI: “Het zijn de mensen die ons nummer 1 maken!”
Met meer dan 100 reisbestemmingen en 27 miljoen klanten per jaar, is TUI wereldleider in toerisme. Wereldwijd zorgen alle enthousiaste collega’s dat klanten zorgeloos genieten van hun reis. Trusted, Unique & Inspiring zijn hierbij belangrijke waarden. TUI is voortdurend in ontwikkeling. Ook binnen HR.
Binnen het team HR Systems & Analytics, locatie Rijswijk, is per direct termijn ruimte voor een enthousiaste (HR) Officer met grote affiniteit met systemen, die zich thuis voelt in een omgeving in positieve beweging. Het betreft vervanging van zwangerschapsverlof.

In deze opdracht houd je je bezig met het onderhoud en beheer van het HR systeem TUI People (SuccessFactors) en controles van gegevens rondom veel HR processen. De nadruk ligt op diverse werkzaamheden in het kader van de jaarafsluiting en de implementatie van het nieuwe TUI reward framework per januari 2022. Hiernaast pak je waar mogelijk ad hoc verzoeken en issues op. Werkzaamheden zijn o.a.:
• Aanpassingen maken in de systemen op basis van keuzes van medewerkers in het TUI cafetaria model, zoals het verwerken van aan- en verkopen van verlof en het uitvoeren van controles en correcties op dit gebied;
• Inrichten van het nieuwe reward framework, waaronder zorgdragen voor de juiste koppelingen (bijvoorbeeld de juiste brieven), afstemmen van allerhande zaken in het kader van dit nieuwe beloningssysteem met de HR Business Partners, uitvoeren van geautomatiseerde en handmatige controles van lijsten etc.;
• Zorgdragen voor en controleren van andere processen en zaken in de systemen, bijvoorbeeld gerelateerd aan de koppeling met de verzuimtool;
Hiernaast waar mogelijk:
• Aanspreekpunt voor key users en bieden van (technische) ondersteuning aan de business voor de aangesloten modules (bijvoorbeeld recruitment en verzuim);
• Rapportages en analyses maken voor verschillende afdelingen.

Onze opdrachtgever houdt zich bezig met het ontwerpen en implementeren van digitale transformaties van haar klanten.

Het HR team bestaat uit 3 administratieve HR collega’s en een HR manager, gezamenlijk bedien je zo’n 850 medewerkers. In verband met het uitvallen van een van de HR officers, is er per direct behoefte extra administratieve ondersteuning. In deze rol houd je je onder andere bezig met:
• Het bijhouden van personeelsdossiers;
• Verwerken van alle voorkomende mutaties;
• Opstellen van brieven, contracten en overeenkomsten;
• Beantwoorden van vragen uit de organisatie;
• Expat administratie en het begeleiden van expats, toepassen 30% regeling.

Onze opdrachtgever is een bekende commerciële speler, met meerdere labels met klinkende namen.
In Nederland telt de organisatie ruim 2.000 medewerkers; wereldwijd een veelvoud hiervan.

Het HR Shared Services Centre is volop in ontwikkeling en bestaat uit meerdere teams van HR specialisten. Binnen het team HR Support is er op korte termijn ruimte voor een tijdelijke enthousiaste HR Officer of Assistent (ter vervanging van zwangerschapsverlof). Binnen een team van meerdere HR Officers, ben je verantwoordelijk voor het leveren van een optimale kwaliteit van HR support aan de interne organisatie. Gekoppeld aan een of twee directe collega’s, lever je aan jouw eigen interne klantgroep (administratieve) HR ondersteuning in de volle breedte, variërend van verlof- en verzuim, in-, door- en uitstroom, opleidingen, etc. Naast administratieve werkzaamheden, ben je vraagbaak voor HR gerelateerde vragen vanuit jouw klantgroep. Je schakelt gemakkelijk tussen de diverse werkmaatschappijen, bedrijfsregelingen, cao’s en (HR) systemen die de organisatie kent.
Hierbij denk je graag actief mee hoe bepaalde werkzaamheden en processen in de toekomst efficiënter kunnen worden uitgevoerd. Je bent gesprekspartner op meerdere niveaus.

Ben jij een breed onderlegde HR professional met talent voor professionaliseren, structureren, optimaliseren en digitaliseren? Houd jij van administratieve processen, bouwen aan een team, met tegelijkertijd de voeten in de klei? Maak dan een volgende stap in jouw carrière in de functie van Teamleider HR Support bij Spuigroep, bekend van o.a. de labels Europcar, Motorhuis en Boedelbak!

Bedrijfsprofiel
Spuigroep is de overkoepelende organisatie boven 9 bekende merken waaronder Europcar, Autoschadehuis, Motorhuis, Multilease, Boedelbak en is hiernaast de grootste franchisenemer van Avia Tankstations. Het HR team bedient circa 1.300 medewerkers, verspreid over het hele land. Als Teamleider HR Support ben je onderdeel van het HR team met acht collega’s en rapporteer je aan de HR Manager. Het HR team kent een warme werksfeer, waar collega’s elkaar echt willen leren kennen, met veel ruimte om jezelf te zijn en waarin nauw en prettig wordt samengewerkt.

Als Teamleider HR Support ben je verantwoordelijk voor het realiseren van en actief meewerken aan een hoogwaardige HR support afdeling, die de interne klant op een prettige, effectieve manier van dienst is en van kwalitatief goede informatie voorziet. Het team bestaat naast jou uit 4 HR Officers, die jij aanstuurt en op een coachende wijze naar een hoger niveau tilt. De officers zijn allen HBO opgeleid en, met uitzonder van 1 senior, aan het begin van hun carrière.

Je bent de kartrekker bij de professionalisering en digitalisering van alle HR Support werkzaamheden en hiermee samenhangende administratieve processen. Je neemt hierbij de hele organisatie en afdeling mee. Een greep uit de uitdagingen die op het programma staan:
• Processen optimaliseren en vervolgens digitaliseren
• Optimale inrichting en benutting van bestaande systemen, met name op het gebied van managementinformatie
• HR systemen onderzoeken en vervolgens implementeren
Kortom, de winkel verbouwen, terwijl deze open is!

Binnen jouw team ben je dankzij jouw brede HR administratieve kennis vraagbaak en dé expert op de vak inhoud. Je bewaakt de werkvoorraad, stelt prioriteiten, bewaakt het proces en de kwaliteit en bent de schakel tussen HR Support, het management en de HR adviseurs.

Last but not least sta je zelf met de voeten in de klei en werk je daar waar nodig mee binnen het team op senior werkzaamheden op het gebied van o.a. in-, door- en uitstroom, verzuim, management rapportages, salarismutaties en applicatiebeheer.

Voor onze opdrachtgever, een ingenieursbureau gevestigd in de regio Rotterdam, zoeken wiij per direct administratieve ondersteuning.

Als HR aissistent maak je onderdeel uit van het HR team, bestaande uit een HR manager en een HR adviseur. In deze rol ga je je onder andere bezighouden met:
* het verzorgen van alle administratieve werkzaamheden rondom in-, door- en uitstroom van medewerkers;
* het up to date houden van personeels dossiers;
* het voeren van een correcte verzuim- en verofadministratie;
* ondersteuning bieden aan de financiële administratie (inboeken van facturen);
* het verzorgen van agendabeheer;
* het ondersteunen bij recruitment.

Onze opdrachtgever is één van de grootste multi-metal distributeurs in Nederland. In verband met het vertrek van een HR-collega is er per direct behoefte aan operationele HR-ondersteuning.
In deze rol ondersteun je het HR team (bestaande uit een HR Manager, HR Adviseur, Payroll Administrator en Recruitment/L&D medewerker) dat in totaal zo’n 300 medewerkers bedient. Er is behoefte aan operationele borging in de volle breedte van HR.

Een greep uit waar ondersteuning gewenst is:
• bijhouden van ziekmeldingen en in gang zetten van beleid daarop, inclusief dossiervorming en advisering aan leidinggevenden;
• begeleiden van werving- & selectietrajecten
• optreden als vraagbaak voor HR-gerelateerde onderwerpen voor medewerkers en leidinggevenden;
• opstellen van documentatie rondom in-, door- en uitstroom (brieven, contracten, overeenkomsten);
• verwerken en controleren van personeelsmutaties, bijhouden van personeelsdossiers
• coördineren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.