Onze opdrachtgever is een sterk groeiende, internationale organisatie en houdt zich bezig met de verhuur van koel- en verwarmingstechniek. Binnen de organisatie wordt gewerkt in een prettige, informele sfeer, collega’s staan graag voor elkaar klaar. Voor het hoofdkantoor in Nederland zoeken wij op korte termijn een interim HR adviseur, die samen met de HR manager, de werknemers van de Nederlandse organisatie bedient.

In deze allround advies rol is de werving & selectie van elektrotechnisch personeel een belangrijk onderdeel van jouw takenpakket. Door jouw ervaring met recruitment en arbeidsmarktcommunicatie weet je deze schaarse doelgroep op een creatieve wijze te bereiken en schroom je ook niet om met een positief-kritische blik naar de huidige recruitment tools van de opdrachtgever te kijken en nieuwe ideeën in te brengen. Daarnaast houd je je bezig met:
• Het adviseren van management en leidinggevenden;
• Verzuimbegeleiding;
• Mocht er arbeidsovereenkomst gemaakt moeten worden, of een andere administratieve HR klus, dan draai je hier ook je hand niet voor om.

Voor onze opdrachtgever, een internationaal ingenieurs-consultancy bureau in de regio Amsterdam, zoeken wij op korte termijn een interim HR Administrator. De organisatie is wereldwijd actief en telt in Nederland een kleine 300 medewerkers.

Binnen het HR team is door langdurige ziekte van een van de vaste medewerkers, behoefte aan tijdelijke administratieve ondersteuning. Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor:
* de volledige personeelsadminitratie, je zorgt dat de personeelsdossiers up to date zijn en verzorgt de administratieve afhandeling van in-, door- en uitstroom;
* je zorgt voor een correcte registratie van verzuim en verlof;
* je beantwoord HR gerelateerde vragen vanuit de organisatie;
* je stelt contracten en overeenkomsten op.