Organisatie
Onze opdrachtgever is een moderne, internationale organisatie en kenmerkt zich door een informele en vlotte cultuur. Het hoofdkantoor is gevestigd in New York en de magazine tak van deze onderneming is een van ’s werelds grootste tijdschriftuitgevers.

Werkzaamheden
In de functie van HR & Payroll Specialist verzorg je samen met je HR collega alle voorkomende HR & Payroll werkzaamheden. Jij bent de expert op het gebied van HR en salarisadministratie en zorgt er met jouw brede kennis en ervaring voor dat alle processen soepel verlopen en waar nodig geoptimaliseerd worden. Een greep uit jouw diverse en uitdagende takenpakket:
• Je coördineert het volledige payroll proces in samenwerking met de externe payroll provider; je draagt zorg voor correcte en tijdige aanlevering van de mutaties en controleert de output.
• Je bent de schakel tussen HR en Finance, je zorgt voor correcte aansluitingen en levert financiële rapportages en analyses aan.
• Je zorgt voor een volledige en correcte HR administratie en levert een bijdrage aan de (verdere) digitalisering en optimalisering van administratieve HR processen.
• Je onderhoudt de contacten met externe instanties (pensioenfonds, Belastingdienst etc.).
• Je bent verantwoordelijk voor het volledige Werving & Selectie proces van de organisatie en houdt je daarnaast bezig met Learning & Development.
• Je hebt een adviserende rol richting management en leidinggevenden met betrekking tot arbeidsvoorwaarden, ziekteverzuim en andere HR gerelateerde vraagstukken en ondersteunt de HR Manager bij projectmatige werkzaamheden.
• Je informeert collega’s over arbeidsvoorwaarden en beantwoordt vragen vanuit de organisatie.