Onze opdrachtgever is een bekende onderwijsinstelling in de scheepvaart, transport en havenindustrie. De instelling is internationaal actief en heeft verschillende locaties in Nederland en het buitenland, het hoofdkantoor is gevestigd in Rotterdam. Naast bovenstaande activiteiten houdt de instelling zich bezig met consultancy in binnen- en buitenland en het verzorgen van cursussen en trainingen voor professionals. In verband met een grote reorganisatie die het Jobcenter zal coördineren, is er tijdelijk behoefte aan een administratieve en operationele Interim HR Officer.

Voor het hoofdkantoor van een internationale uitgeverij met kantoren in Europa, de USA en Azië, zoeken wij op zeer korte termijn interim HR ondersteuning. Doordat er diverse projecten spelen (waaronder de implementatie van AFAS) is er behoefte aan een breed onderlegde HR professional.

Onze opdrachtgever is een bekende internationale organisatie in de Recruitment Tech en Europees marktleider in recruitment marketing. Door online job marketing-, doelgroep- en employer branding campagnes helpt de organisatie bedrijven bij het aantrekken van professionals. Wegens tijdelijke onderbezetting is er zo snel mogelijk behoefte aan een zelfstandige en enthousiaste Interim HR Professional.

Voor onze opdrachtgever ECCO in Amsterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een HR & Payroll Officer | Vast | 32 – 40 uur per week

Ben jij een administratieve allrounder met kennis van de HR- en Payroll administratie? Of ben jij nu een HR Officer die graag kennis opdoet van Payroll administratie? Wil jij werken voor een dynamische en groeiende organisatie, waar je onderdeel wordt van een klein en hecht HR team? Word jij ook blij van het optimaliseren van HR processen en workflows? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever, ECCO, is een internationale wholesale & retail organisatie met vele winkels in binnen- en buitenland.

InterimWorX is op zoek naar een Junior Recruiter! Sta je aan het begin van je carrière, heb je net je HBO of WO opleiding afgerond en ben je van nature een netwerker? Kun jij je inleven in de ambities van onze kandidaten en de wensen van onze opdrachtgevers en bereik jij liever een resultaat samen dan alleen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Binnen InterimWorX werken wij in een klein team nauw samen om onze opdrachtgevers en kandidaten het beste te bedienen. Wij pakken allemaal zowel het accountmanagement van opdrachtgevers als het recruiten van kandidaten op. We zijn erg betrokken bij elkaar en elkaars werkzaamheden en vullen elkaar op alle vlakken goed aan. Wij kijken uit naar een collega om, in de alledaagse hectiek en uitdagingen van de markt, samen mee door te groeien en ontwikkelen.

 

Onze opdrachtgever is één van de grootste multi-metal distributeurs in Nederland. In verband met het vertrek van een HR-collega is er per direct behoefte aan operationele HR-ondersteuning.
In deze rol ondersteun je het HR team (bestaande uit een HR Manager, HR Adviseur, Payroll Administrator en Recruitment/L&D medewerker) dat in totaal zo’n 300 medewerkers bedient. Er is behoefte aan operationele borging in de volle breedte van HR.

Een greep uit waar ondersteuning gewenst is:
• bijhouden van ziekmeldingen en in gang zetten van beleid daarop, inclusief dossiervorming en advisering aan leidinggevenden;
• begeleiden van werving- & selectietrajecten
• optreden als vraagbaak voor HR-gerelateerde onderwerpen voor medewerkers en leidinggevenden;
• opstellen van documentatie rondom in-, door- en uitstroom (brieven, contracten, overeenkomsten);
• verwerken en controleren van personeelsmutaties, bijhouden van personeelsdossiers
• coördineren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.

Ben jij een ervaren HR Officer die zich prettig voelt in een internationale omgeving in positieve beweging, waar zowel vernieuwing als een familiegevoel heersen? Houd jij van het moderniseren en professionaliseren van de huidige HR dienstverlening en heb je affiniteit met processen en systemen? Dan ligt jouw nieuwe uitdaging bij Vroon!

Organisatie
Vroon is een van oorsprong Nederlands familiebedrijf dat sinds 1980 transport, engineering en support levert op en over zee. In de loop der jaren is Vroon uitgegroeid tot een bekende internationale speler binnen de scheepvaart, met wereldwijd 3.000 medewerkers en een vloot van circa 120 deep sea en offshore schepen.

Het hoofdkantoor in Breda waarborgt diverse support diensten, waaronder marketing, ICT, business development, treasury, controlling en HRM. Binnen de afdeling HRM ontstaat er ruimte voor een ervaren HR Officer, die verantwoordelijk wordt voor de volledige HR back office. Je werkt in deze rol nauw samen met de HR manager, een HR adviseur en de payroll specialist.

Functieomschrijving
De HR afdeling van Vroon is volop in beweging en zit middenin een grote optimalisatie slag. Je neemt eigenaarschap over de HR administratie en bijbehorende processen en tilt deze naar een hoger niveau. Veder behoort tot jouw takenpakket:
• Het up-to-date houden van het personeelsinformatiesysteem (MS Dynamics 365), het verwerken van mutaties en het doorgeven van mutaties aan de salarisadministratie;
• Het voortouw nemen in het optimaliseren van HR processen en rapportages (budgetten, personeelsbezetting, KPI’s);
• Verzorgen en coördineren van alle administratie processen rondom in-, door- en uitstroom, werving & selectie, verlof- en verzuimregistratie;
• Het opstellen van contracten en overeenkomsten;
• Eerste aanspreekpunt voor medewerkers voor HR gerelateerde vragen;
• Verzorgen van managementinformatie;
• Het ondersteunen van de HR manager in diverse operationele activiteiten en projecten.

Onze opdrachtgever is een internationale organisatie, wereldwijd actief in zo’n 65 landen. In Nederland telt de organisatie circa 500 medewerkers. In verband met het vertrek van een medewerker PSA, is er per direct behoefte aan interim ondersteuning.

Het HR team bestaat uit een HR Manager, 2 recruiters en 2 PSA medewerkers, waarvan 1 positie nu vacant. Als medewerker PSA houd je je bezig met:
• Volledige administratieve afhandeling van indiensttredingen, inclusief arbeidsovereenkomsten;
• Up to date houden personeelsdossiers;
• Alle administratie rondom door- en uitstroom van medewerkers;
• Beantwoorden van HR gerelateerde vragen uit de organisatie;
• Invoeren van de maandelijkse salarismutaties en aanleveren bij ADP;
• Coördineren van het payroll proces en controles uitvoeren;
• Voeren van verlof- en verzuimadministratie.

Voor onze opdrachtgever TUI Nederland werven wij een interim HR Systems Officer.

TUI: “Het zijn de mensen die ons nummer 1 maken!”
Met meer dan 100 reisbestemmingen en 27 miljoen klanten per jaar, is TUI wereldleider in toerisme. Wereldwijd zorgen alle enthousiaste collega’s dat klanten zorgeloos genieten van hun reis. Trusted, Unique & Inspiring zijn hierbij belangrijke waarden. TUI is voortdurend in ontwikkeling. Ook binnen HR.
Binnen het team HR Systems & Analytics, locatie Rijswijk, is per direct termijn ruimte voor een enthousiaste (HR) Officer met grote affiniteit met systemen, die zich thuis voelt in een omgeving in positieve beweging. Het betreft vervanging van zwangerschapsverlof.

In deze opdracht houd je je bezig met het onderhoud en beheer van het HR systeem TUI People (SuccessFactors) en controles van gegevens rondom veel HR processen. De nadruk ligt op diverse werkzaamheden in het kader van de jaarafsluiting en de implementatie van het nieuwe TUI reward framework per januari 2022. Hiernaast pak je waar mogelijk ad hoc verzoeken en issues op. Werkzaamheden zijn o.a.:
• Aanpassingen maken in de systemen op basis van keuzes van medewerkers in het TUI cafetaria model, zoals het verwerken van aan- en verkopen van verlof en het uitvoeren van controles en correcties op dit gebied;
• Inrichten van het nieuwe reward framework, waaronder zorgdragen voor de juiste koppelingen (bijvoorbeeld de juiste brieven), afstemmen van allerhande zaken in het kader van dit nieuwe beloningssysteem met de HR Business Partners, uitvoeren van geautomatiseerde en handmatige controles van lijsten etc.;
• Zorgdragen voor en controleren van andere processen en zaken in de systemen, bijvoorbeeld gerelateerd aan de koppeling met de verzuimtool;
Hiernaast waar mogelijk:
• Aanspreekpunt voor key users en bieden van (technische) ondersteuning aan de business voor de aangesloten modules (bijvoorbeeld recruitment en verzuim);
• Rapportages en analyses maken voor verschillende afdelingen.

Onze opdrachtgever houdt zich bezig met het ontwerpen en implementeren van digitale transformaties van haar klanten.

Het HR team bestaat uit 3 administratieve HR collega’s en een HR manager, gezamenlijk bedien je zo’n 850 medewerkers. In verband met het uitvallen van een van de HR officers, is er per direct behoefte extra administratieve ondersteuning. In deze rol houd je je onder andere bezig met:
• Het bijhouden van personeelsdossiers;
• Verwerken van alle voorkomende mutaties;
• Opstellen van brieven, contracten en overeenkomsten;
• Beantwoorden van vragen uit de organisatie;
• Expat administratie en het begeleiden van expats, toepassen 30% regeling.