Voor onze opdrachtgever in Amsterdam zijn we per direct op zoek naar een interim HR Administrator. Wegens zwangerschapsverlof zoekt onze opdrachtgever, een collega die tot september (en wellicht langer) het HR Team komt versterken. Het collegiale team bestaat uit 5 medewerkers en er wordt gewerkt met AFAS (Profit en Insite). Kennis van en ervaring met AFAS is dan ook een vereiste. Werken vanuit huis is mogelijk. Ze werken minimaal één dag per week op kantoor. Verder zoeken ze iemand die 32 – 36 uur inzetbaar is en zo snel mogelijk kan starten!
In verband met zwangerschapsverlof zoeken wij voor onze opdrachtgever een ervaren interim HR medewerker. Onze opdrachtgever is één van de grootste supermarktketens van Nederland. Het distributiecentrum is gevestigd in midden Limburg.
Voor onze opdrachtgever Gemeente Noordwijk werft InterimWorX op exclusieve basis een Salarisadministrateur. Het betreft een vaste functie voor 24 uur per week, waarbij je verantwoordelijk bent voor het verlonen van 300 collega’s in Beaufort/Youforce van Visma Raet.
Ben jij een ervaren salarisadministrateur, die volledig zelfstandig een salarisrun kan draaien? Zoek jij een leuke parttime baan met gezellige collega’s en een afwisselend takenpakket? Lijkt het jou leuk om voor de prachtige gemeente van Noordwijk te werken en daarmee een maatschappelijke bijdrage te leveren aan de samenleving?
Lees dan deze vacature!
Onze opdrachtgever is een commerciële organisatie in de automotive sector met uiteenlopende bekende labels. Ze houden zich bezig leasing, autoverhuur, de exploitatie van tankstations en de verhuur van aanhangwagens. In totaal werken er zo’n 1.000 medewerkers op verschillende locaties in Nederland. In verband met drukte zoekt de organisatie voor zo’n 4 – 5 maanden een payroll officer.
Onze opdrachtgever is een wereldwijd bekend bedrijf met ook een groot aantal onderdelen en vestigingen in Nederland. Op het hoofdkantoor van één van de onderdelen, gevestigd in de regio Amsterdam, is door wisselingen in het payroll-team per direct ruimte voor een ervaren interim payroll-administrator die in staat is om het team voor een langere periode zelfstandig te ondersteunen in de volledige breedte van de functie.
Onze opdrachtgever is een bekende Nederlands-Belgische Food & FMCG organisatie. Met een uitgebreid assortiment, uiteenlopende sterke merken en ondertussen meer dan 1.500 collega’s, groeit de organisatie snel. Om de dagelijkse gang van zaken en de sterke groei in goede banen te leiden heeft de organisatie een enthousiast, gezellig en gedreven team van HR Professionals. Voor dit team zijn we wegens tijdelijke onderbezetting op zoek naar interim HR Ondersteuning.
Voor Interovo Egg Group B.V. in Ochten werft InterimWorX op exclusieve basis een ervaren Salarisadministrateur.
Ben jij een ervaren salarisadministrateur, die volledig zelfstandig een salarisrun kan draaien? Vind jij het leuk om je operationele werk af te wisselen met uitdagende digitaliserings- en optimalisatie projecten?
Ben jij een initiatiefrijk persoon die graag de handen uit de mouwen steekt en wil bijdragen aan de verbetering van de salarisverwerking van Interovo Egg Group?
Lees dan deze vacature!
Onze opdrachtgever is een internationale groep van bedrijven in de food-industrie. Voor de hoofdlocatie in Nederland is men op zoek naar tijdelijke kwalitatief sterke capaciteitsuitbreiding. Als ervaren interim salarisadministrateur pak jij het voortouw om binnen een klein en niet heel ervaren team bij te dragen aan alle werkzaamheden die nodig zijn om een maandelijkse rimpelloze payroll te verzorgen. Een kritische en adviserende blik op processen, waaronder financiele controles, is daar onderdeel van.
Lijkt het je leuk om onderdeel te zijn van een collegiaal team waarin veel ruimte voor advies over en uitvoering van verbetering is ? En waar je je expertise kan toepassen en overdragen op de collega’s. Lees dan even verder!
Onze opdrachtgever is een bekende commerciële speler actief in de toeristische industrie.
In Nederland telt de organisatie ruim 2.000 medewerkers; wereldwijd een veelvoud hiervan.
Lijkt het je leuk om een half jaar onderdeel te zijn van een collegiaal team bij een gave opdrachtgever? Fungeer je graag binnen een informele werkomgeving en lijkt het je mooi bij één van de grootste commerciële spelers in de toeristensector te werken? Lees dan snel verder!
Het HR Shared Services Centre bestaat uit meerdere teams van HR-specialisten. Ter vervanging van zwangerschapsverlof is er binnenkort behoefte aan een interim Payroll Specialist.
Onze opdrachtgever is een bekend Nederlandse architectenbureau. Het bureau onderscheidt zich door haar experimentele architectuur en heeft een belangrijke rol gespeeld in de vernieuwing van de architectuur in Nederland. Het architectenbureau geniet internationale belangstelling en de ontwerpen zijn naast Nederland ook in Duitsland, Engeland, Frankrijk, de Verenigde Staten, China en Noorwegen te vinden. De organisatie telt zo’n 300 medewerkers. Wegens uitval van een collega is er met spoed behoefte aan een interim HR Medewerker.