Onze opdrachtgever is actief in de logistieke sector en neemt in de Rotterdamse haven het grootste deel van de overslag van containers voor haar rekening. Wegens het uitvallen van één van de salarisadministrateurs, zijn wij voor hen per direct op zoek naar een ervaren interim Salarisadministrateur die deze rol tijdelijk kan waarnemen. Samen met 2 andere collega’s ben je verantwoordelijk voor de verwerking van de salarisadministratie voor circa 1.850 medewerkers in SAP.
Ben jij een payroll professional die enthousiast wordt van een positie bij TUI Nederland? Zou jij de wereld van salarisadministratie graag verder willen ontdekken binnen een dynamische, informele, internationale organisatie? Voel jij je helemaal thuis binnen een modern bedrijf zoals TUI Nederland? En zoek je naar een rol in een payroll team waar een positieve en warme werksfeer heerst, waar groei en afwisseling de sleutelwoorden zijn? Lees dan zeker verder!
InterimWorX werft op exclusieve basis een Payroll Professional om het huidige Payroll Team van TUI te versterken. Samen met vier enthousiaste collega’s (twee andere payroll officers, de payroll manager en een interim payroll professional) zorgen jullie ervoor dat alle 3.000 collega’s van TUI hun salaris elke maand ontvangen. De organisatie bestaat uit verschillende bedrijven en biedt een diverse interne doelgroep, waar je jouw expertise verder kunt ontwikkelen en benutten!
Onze opdrachtgever is een wereldwijd bekend bedrijf met ook een groot aantal onderdelen en vestigingen in Nederland. Op het hoofdkantoor van één van de onderdelen, gevestigd in de regio Amsterdam, is door wisselingen in het payroll-team per direct ruimte voor een ervaren interim payroll-administrator die in staat is om het team voor een langere periode zelfstandig te ondersteunen in de volledige breedte van de functie.
Onze opdrachtgever is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor printen in de textiel-, label- en industriële markten, houdt zich bezig met digitaal printen en is wereldwijd actief. Wegens de uitval van de payroll professional zoeken we voor de Nederlandse tak van deze organisatie een interim salarisadministrateur die de salarisadministratie van zo’n 280 collega’s kan verzorgen in AFAS.
Onze opdrachtgever is onderdeel van een van de grootste familiebedrijven in Nederland. Deze organisatie is gespecialiseerd in het verkopen van motoren en het leveren van de daarbij behorende service. Ze zijn actief in vele marktsegmenten en er werken circa 450 medewerkers. Wegens het uitvallen van een collega, zijn we per direct op zoek naar een interim HR & Payroll medewerker, die deze rol tijdelijk kan waarnemen. In ieder geval voor een periode van 3 maanden, maar mogelijk tot en met het einde van het jaar.
Onze opdrachtgever is een Nederlandse organisatie die zich bezighoudt met de automatisering van toegangssystemen in verschillende delen van Europa. In totaal werken er in Nederland ruim 300 collega’s. De organisatie maakt uit van een Group die wereldwijd actief is en tientallen bedrijven in zo’n 25 landen omvat. Wegens het vertrek van de Payroll Specialist is er per direct behoefte aan een interim payroll specialist die de payroll voor de Nederlandse collega’s kan verzorgen en het management van payroll advies kan voorzien.
De Nederlandse organisatie heeft verschillende vestigingen in Nederland waarvan uit producten worden ontwikkeld en een 24-uurs storings- en servicedienst wordt geboden. Hiernaast bieden ze levering en montage aan in Duitsland, Oostenrijk, België, Luxemburg en Nederland.
Voor onze opdrachtgever in Amsterdam zijn we per direct op zoek naar een interim HR Administrator. Wegens zwangerschapsverlof zoekt onze opdrachtgever, een collega die tot september (en wellicht langer) het HR Team komt versterken. Het collegiale team bestaat uit 5 medewerkers en er wordt gewerkt met AFAS (Profit en Insite). Kennis van en ervaring met AFAS is dan ook een vereiste. Werken vanuit huis is mogelijk. Ze werken minimaal één dag per week op kantoor. Verder zoeken ze iemand die 32 – 36 uur inzetbaar is en zo snel mogelijk kan starten!
In verband met zwangerschapsverlof zoeken wij voor onze opdrachtgever een ervaren interim HR medewerker. Onze opdrachtgever is één van de grootste supermarktketens van Nederland. Het distributiecentrum is gevestigd in midden Limburg.
Voor onze opdrachtgever Gemeente Noordwijk werft InterimWorX op exclusieve basis een Salarisadministrateur. Het betreft een vaste functie voor 24 uur per week, waarbij je verantwoordelijk bent voor het verlonen van 300 collega’s in Beaufort/Youforce van Visma Raet.
Ben jij een ervaren salarisadministrateur, die volledig zelfstandig een salarisrun kan draaien? Zoek jij een leuke parttime baan met gezellige collega’s en een afwisselend takenpakket? Lijkt het jou leuk om voor de prachtige gemeente van Noordwijk te werken en daarmee een maatschappelijke bijdrage te leveren aan de samenleving?
Lees dan deze vacature!
Onze opdrachtgever is een commerciële organisatie in de automotive sector met uiteenlopende bekende labels. Ze houden zich bezig leasing, autoverhuur, de exploitatie van tankstations en de verhuur van aanhangwagens. In totaal werken er zo’n 1.000 medewerkers op verschillende locaties in Nederland. In verband met drukte zoekt de organisatie voor zo’n 4 – 5 maanden een payroll officer.
































