Onze opdrachtgever is een toonaangevende producent van diervoeders. Zij biedt haar klanten advies en technologie om een optimaal duurzame manier van produceren te bewerkstelligen.

De organisatie telt in Nederland richting de 900 collega’s.
In verband met het vertrek van een collega en de vele uitdagingen die een deels internationale werkomgeving met zich meebrengt, is men op zoek naar een ervaren payroll specialist, op interim-basis, die de komende maanden het operationele proces kan ondersteunen.
Daarnaast is er ook behoefte dat er iemand komt die kan meewerken aan projecten om de werkprocessen tegen het licht te houden en te verbeteren.

Het payroll team bestaat uit 4 personen, er is een hechte samenwerking met het HR Service Center, een gezellig, meedenkend team met veel kennis.

Onze opdrachtgever is een overkoepelende organisatie waarin de stafdiensten voor een groot aantal onderwijsinstellingen ondergebracht zijn. De organisatie telt een kleine 1.000 medewerkers, waarvan rond de 20 werkzaam zijn in een staffunctie.

Als gevolg van enkele ontwikkelingen is er op korte termijn behoefte aan HR-Advies-capaciteit. Het gaat om een uitdagende rol voor 2 tot 3 dagen op het net verbouwde Bestuursbureau.

Voor onze opdrachtgever BROADSTREET in het hart van Amsterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een Payroll Consultant | vast | 32 – 40 uur

Ben jij een ervaren salarisadministrateur, die kennis heeft van internationale payroll? Of wil je graag meer ervaring opdoen in internationale payroll om juist die vak-expert te worden? Vind jij het leuk om voor diverse internationale klanten te werken en het aanspreekpunt te zijn voor alle vragen rondom de payroll? Wil jij werken in hartje Amsterdam en onderdeel uitmaken van een gezellige organisatie, waar collega’s voor elkaar klaar staan en waar je de ruimte en flexibiliteit krijgt je werk naar eigen inzicht in te richten.

Lees dan snel verder!

Voor onze opdrachtgever in de regio Overijssel werft InterimWorX een interim Payroll Specialist.
Onze opdrachtgever is de grootste educatieve dienstverlener van ons land. Het bedrijf adviseert over en levert miljoenen studieboeken, digitale licenties en andere studiematerialen. Onmisbaar en een spil voor lerend en studerend Nederland, op alle studie-niveaus.
Behalve dat men les- en studiemateriaal voor vo-, mbo-, hbo- en wo-studenten beschikbaar stelt, begeleidt men ook scholen en docenten voor onderwijs-digitalisering.

De organisatie telt richting de 400 medewerkers en heeft diverse locaties in Nederland en Belgie.
In verband met het vertrek van een collega en het proces van outsourcing waar men middenin zit, is men op zoek naar een (ervaren) payroll specialist die de komende maanden het operationele- en outsourcing-proces kan ondersteunen.

Voor onze opdrachtgever de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten in Amsterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een Senior Medewerker HR & Salarisadministratie | Vast | 34 – 38 uur per week.

Ben jij een administratieve allrounder met kennis van de HR- en Payroll administratie? Vind je het leuk om deze twee administraties te combineren in jouw dagelijkse werkzaamheden? Wil jij graag werken binnen de creatieve en kleurrijke werkomgeving die de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten biedt?

Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever is een innovatief en solide groeiend productiebedrijf binnen de moderne bouw met 170 medewerkers. Het hoofdkantoor zit in de omgeving van Moerdijk, hiernaast zijn er 2 (productie)locaties in Zeeland en Drenthe.

Binnen de afdeling HR is per direct ruimte voor een interim hands-on HR Manager of HR Business Partner (met leidinggevende ervaring), die zich prettig voelt in een operationele omgeving waar dagdagelijkse operatie, team coaching en processen hand in hand gaan.

Onze opdrachtgever is marktleider in de Nederlandse Payroll Dienstverlening en maakt onderdeel uit van een groep samenwerkende organisaties. Men is gespecialiseerd in het uitvoeren van het werkgeverschap van eigen collega’s, zzp-ers, gedetacheerden en uitzendkrachten op zowel Payroll als HR gebied.

De organisatie telt zo’n 90 collega’s. Wegens sterke groei is er zo snel mogelijk behoefte aan een Interim Operationeel Salarisadministrateur. De salarisadministratie wordt gevoerd in Exact (HR & Salaris Gemak (v/h Unit4)). Ervaring met deze software is dan ook een pré!

Onze opdrachtgever is één van de grootste facilitaire dienstverleners in Nederland met het hoofdkantoor in de regio Rotterdam. Voor deze organisatie is InterimWorX op zoek naar een interim Salarisadministrateur op senior (operationeel) niveau.

Onze opdrachtgever is een bekende hotelketen in Nederland, met meer dan 100 hotels. De organisatie telt 4.000 medewerkers en richt zich op de zakelijke en leisure markt. Gasttevredenheid, innovatie en continuïteit staan hoog in het vaandel. Wegens toenemende drukte, zijn wij op zoek naar een interim Senior Salarisadministrateur, die het team tijdelijk kan ondersteunen.

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in innovatieve en specialistische ICT-oplossingen voor de zorgsector. Deze ICT-oplossingen worden o.a. gebruikt om HR, salarisadministratie en personeelsplanning te automatiseren en multifunctioneel in te zetten. Met meer dan 240 medewerkers hebben zij als gezamenlijk doel de zorgmedewerkers in staat te stellen de beste zorg aan de cliënt te geven. Wegens toenemende drukte is onze opdrachtgever op zoek naar tijdelijke ondersteuning voor het salarisadministratie team.