Onze opdrachtgever is een wereldwijd actieve intermediair die werkgevers en (zelfstandige) professionals bij elkaar brengt en bij hen alles uit handen neemt zodat deze zich op hun kernactiviteiten kunnen richten. Werkvelden zijn recruitment, executive search en contractbeheer voor extern ingehuurde werknemers. Klanten bevinden zich in een grote diversiteit aan sectoren.

Wegens het uitvallen van een collega en een aantal wijzigingen binnen de organisatie, is men op zoek naar een tijdelijke oplossing ter ondersteuning van het payroll-team om het proces te kunnen ondersteunen. Het payrollteam maakt onderdeel uit van de financiele administratie (14 collega’s), er wordt voor de payroll samengewerkt met een controller. Er wordt gewerkt met AFAS.

Onze opdrachtgever is een wereldwijde toonaangevende producent van halfabricaten voor de voedings-, dranken- en farmaceutische industrie. Wegens het vertrek van een collega en een aantal veranderingen m.b.t. de salarisverwerking, zijn wij voor de Nederlandse tak op zoek naar een tijdelijke Payroll Administrator die het operationele proces kan ondersteunen. Naast de salarisadministratie, ben je ook verantwoordelijk voor een aantal HR administratieve taken. In Nederland zijn vier productielocaties en jij gaat aan de slag op de productielocatie in de regio Drechtsteden.

Onze opdrachtgever is een open en innovatieve organisatie die zich inzet voor jeugdhulp in wijkteams in de gemeenten Maassluis, Vlaardingen en Schiedam. Het is een nieuwe organisatie die per 1 januari 2023 start met ongeveer 100 professionals. Om snel en efficiënt met elkaar aan de slag te kunnen gaan, wordt van alle medewerkers verwacht dat er voornamelijk op kantoor wordt gewerkt.

Voor onze opdrachtgever Fletcher Hotels in Nieuwegein werft InterimWorX op exclusieve basis een ervaren Salarisadministrateur. Het betreft een vaste functie voor 32 tot 40 uur per week. Er wordt gewerkt met Afas Profit en in teamverband draaien zij ruim 5.000 verloningen per maand, waarvan de helft uurloners zijn.

Ben je een ervaren Salarisadministrateur en op zoek naar een nieuwe uitdaging in omgeving Utrecht? Word jij enthousiast van een afwisselende payroll met veel uitzonderingen en heb je een financiële achtergrond? Past de branche van hotellerie bij jou en kan jij met jouw kennis bijdragen aan een soepele salarisadministratie? Dan past deze functie bij jou!

Onze opdrachtgever is een commerciële speler met meerdere bekende labels. De organisatie telt meer dan 1.200 medewerkers, verdeeld over de verschillende bedrijven. In verband met het vertrek van een collega is er per januari 2023 behoefte aan een interim professional met degelijke kennis van salarisadministratie. In deze interim opdracht maak je onderdeel uit van het HR Support team waar een prettige werksfeer heerst en collega’s elkaar graag helpen.

Onze opdrachtgever is een toonaangevende producent van diervoeders. Zij biedt haar klanten advies en technologie om een optimaal duurzame manier van produceren te bewerkstelligen.

De organisatie telt in Nederland richting de 900 collega’s.
In verband met het vertrek van een collega en de vele uitdagingen die een deels internationale werkomgeving met zich meebrengt, is men op zoek naar een ervaren payroll specialist, op interim-basis, die de komende maanden het operationele proces kan ondersteunen.
Daarnaast is er ook behoefte dat er iemand komt die kan meewerken aan projecten om de werkprocessen tegen het licht te houden en te verbeteren.

Het payroll team bestaat uit 4 personen, er is een hechte samenwerking met het HR Service Center, een gezellig, meedenkend team met veel kennis.

Onze opdrachtgever is een overkoepelende organisatie waarin de stafdiensten voor een groot aantal onderwijsinstellingen ondergebracht zijn. De organisatie telt een kleine 1.000 medewerkers, waarvan rond de 20 werkzaam zijn in een staffunctie.

Als gevolg van enkele ontwikkelingen is er op korte termijn behoefte aan HR-Advies-capaciteit. Het gaat om een uitdagende rol voor 2 tot 3 dagen op het net verbouwde Bestuursbureau.

Voor onze opdrachtgever BROADSTREET in het hart van Amsterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een Payroll Consultant | vast | 32 – 40 uur

Ben jij een ervaren salarisadministrateur, die kennis heeft van internationale payroll? Of wil je graag meer ervaring opdoen in internationale payroll om juist die vak-expert te worden? Vind jij het leuk om voor diverse internationale klanten te werken en het aanspreekpunt te zijn voor alle vragen rondom de payroll? Wil jij werken in hartje Amsterdam en onderdeel uitmaken van een gezellige organisatie, waar collega’s voor elkaar klaar staan en waar je de ruimte en flexibiliteit krijgt je werk naar eigen inzicht in te richten.

Lees dan snel verder!

Voor onze opdrachtgever in de regio Overijssel werft InterimWorX een interim Payroll Specialist.
Onze opdrachtgever is de grootste educatieve dienstverlener van ons land. Het bedrijf adviseert over en levert miljoenen studieboeken, digitale licenties en andere studiematerialen. Onmisbaar en een spil voor lerend en studerend Nederland, op alle studie-niveaus.
Behalve dat men les- en studiemateriaal voor vo-, mbo-, hbo- en wo-studenten beschikbaar stelt, begeleidt men ook scholen en docenten voor onderwijs-digitalisering.

De organisatie telt richting de 400 medewerkers en heeft diverse locaties in Nederland en Belgie.
In verband met het vertrek van een collega en het proces van outsourcing waar men middenin zit, is men op zoek naar een (ervaren) payroll specialist die de komende maanden het operationele- en outsourcing-proces kan ondersteunen.

Voor onze opdrachtgever de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten in Amsterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een Senior Medewerker HR & Salarisadministratie | Vast | 34 – 38 uur per week.

Ben jij een administratieve allrounder met kennis van de HR- en Payroll administratie? Vind je het leuk om deze twee administraties te combineren in jouw dagelijkse werkzaamheden? Wil jij graag werken binnen de creatieve en kleurrijke werkomgeving die de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten biedt?

Lees dan snel verder!