Voor het hoofdkantoor van een internationale uitgeverij met kantoren in Europa, de USA en Azië, zoeken wij op zeer korte termijn interim HR ondersteuning. Doordat er diverse projecten spelen (waaronder de implementatie van AFAS) is er behoefte aan een breed onderlegde HR professional.
Voor onze opdrachtgever Suitsupply in Amsterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een Junior International Payroll Specialist.
Ben jij een Junior Professional en op zoek naar een uitdagende startersbaan als Payroll Professional? Ben jij leergierig ingesteld en wil jij alles leren van de internationale payroll? Lijkt het je leuk om bij een moderne organisatie te werken in de kledingbranche?
Lees dan onderstaande vacature!
Voor onze opdrachtgever Suitsupply in Amsterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een EMEA Payroll Specialist.
Ben jij een ervaren Payroll Specialist en op zoek naar een nieuwe uitdaging in Amsterdam? Heb jij kennis van internationale payroll of wil jij hier kennis van opdoen? Lijkt het je leuk om te werken voor een bekende internationale organisatie die modieuze, elegante en kwalitatief hoogwaardige producten ontwerpt en verkoopt?
Lees dan onderstaande vacature!
Onze opdrachtgever is actief binnen de zorg en biedt huisvesting, zorg, welzijn en begeleiding aan senioren in de regio Rotterdam. Wegens tijdelijke onderbezetting is er zo spoedig mogelijk behoefte aan een zelfstandig werkende interim salarisadministrateur.
Onze opdrachtgever is een grote landelijk actieve uitzendorganisatie. Binnen het team Salarisadministratie is er op korte termijn behoefte aan een ervaren en zelfstandig werkende interim Salarisadministrateur die zich thuis voelt in een positief hectische, afwisselende omgeving.
Als salarisadministrateur binnen deze organisatie ben je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de correcte tijdige salarisadministratie voor zowel de staffuncties als voor alle uitzendkrachten in Nederland en ben je dé vakexpert op binnen jouw vakgebied. Het betreft een zeer afwisselende payroll, niet in de laatste plaats vanwege de vele van toepassing zijnde cao’s en de combinatie van meerdere loonruns (de weekrun, de 4-wekelijkse salarisbetaling en de maandverloning).
Voor onze opdrachtgever Cure4 in Utrecht werft InterimWorX op exclusieve basis een Salarisadministrateur | vast | vanaf 28 uur
Ben jij een ervaren salarisadministrateur, die van alle ins en outs van salarisverwerking op de hoogte is? Of wil je graag meer ervaring opdoen in salarisadministratie om juist die vak-expert te worden? Ben jij hét aanspreekpunt voor de klant en durf jij de verantwoordelijkheid te dragen en vind je het een must om de payroll naar een hoger niveau te tillen? Word jij ook blij van het optimaliseren van processen en workflows? Lees dan snel verder!
Onze opdrachtgever, Cure4, is dé specialist in financiële en administratieve dienstverlening in de zorg. Van ouderenzorg, gehandicaptenzorg tot GGZ en jeugdzorg, door jarenlange ervaring weten zij precies hoe de bedrijfsvoering van hun zorgklanten het best geoptimaliseerd kan worden.
Voor onze opdrachtgever ECCO in Amsterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een HR & Payroll Officer | Vast | 32 – 40 uur per week
Ben jij een administratieve allrounder met kennis van de HR- en Payroll administratie? Of ben jij nu een HR Officer die graag kennis opdoet van Payroll administratie? Wil jij werken voor een dynamische en groeiende organisatie, waar je onderdeel wordt van een klein en hecht HR team? Word jij ook blij van het optimaliseren van HR processen en workflows? Lees dan snel verder!
Onze opdrachtgever, ECCO, is een internationale wholesale & retail organisatie met vele winkels in binnen- en buitenland.
Voor een modern en professioneel administratiekantoor in de regio Rotterdam zoeken wij ter uitbreiding van het team een klantgerichte salarisadministrateur. Zowel juniors, mediors als seniors worden uitgenodigd te reageren.
De organisatie is een stabiele partij en sinds zo’n 35 jaar een gevestigde naam in Rotterdam en omstreken binnen met name de horeca branche. Vanuit het hippe pand waarin zij gevestigd is, werken circa 30 collega’s dagelijks aan het verlenen van fullservice administratieve dienstverlening van hoogwaardige kwaliteit. Klant- en servicegerichtheid staan hierbij hoog in het vaandel. De organisatie kent een informele en prettige cultuur met een laag personeelsverloop.
Als salarisadministrateur draag jij samen met 2 collega’s zorg voor de tijdige en correcte salarisadministratie van circa 3.300 medewerkers, werkzaam bij de externe klanten van de organisatie. Daarnaast fungeren jullie als adviseur en sparringspartner in HR en payroll kwesties bij jullie klanten Het exacte takenpakket wordt afgestemd op basis van jouw ervaring, maar zal in ieder geval bestaan uit:
• Het verzamelen, controleren en verwerken van aangeleverde mutaties;
• Verzorgen van loonaangiften;
• Verzorgen van aan- en afmeldingen bij de pensioenverzekeraars;
• Maken van arbeidsovereenkomsten;
• Juist toepassen van de geldende cao’s, veelal horeca cao.
Onze opdrachtgever is in de regio een begrip voor complete personele dienstverlening op het gebied van tijdelijk werk in de bouw, industrie, techniek en engineering. De medewerkers staan op de eerste plaats en werken voor diverse werkgevers wat in hoge mate hun ervaring, betrouwbaarheid en kwaliteit bevordert. Kwaliteit en veiligheid nemen tenslotte een belangrijke plaats in.
De afdeling salarisadministratie heeft een belangrijke rol binnen het bedrijf. Het team bestaat uit 3 collega’s, een fijn team van salaris-professionals. Deze zijn op zoek naar een tijdelijke collega die het team uitvoerend kan ondersteunen, in eerste instantie voor de komende 3 maanden waarbij verlenging mogelijk is.
Functieomschrijving:
Als medewerker salarisadministratie ben je werkzaam op het hoofdkantoor in een veelzijdige en uitdagende financiële omgeving binnen een informele organisatie:
* zorgen voor een gesmeerde personeels- en salarisadministratie voor flexkrachten;
* telefonische en persoonlijke contacten met collega’s, flexkrachten en relaties over salarissen, cao’s, facturen;
* helpen van collega’s bij vraagstukken op financieel administratief gebied (o.a. verloning & facturatie);
* meedenken over verbetering en optimalisatie van processen.
Onze opdrachtgever is een betrouwbare aanbieder van payroll diensten en backoffice dienstverlening voor andere intermediairs: men noemt dat zelf dienstverlening om ‘ondernemen makkelijker te maken’. De organisatie is ruim 10 jaar actief op de Nederlandse markt en heeft in die tijd een prominente positie ingenomen. Het motto is dat men dagelijks uniek wil zijn door zich via persoonlijke service, snelheid van handelen en hoge kwaliteit.
Binnen het bedrijf, onderdeel uitmakend van een groep met ongeveer 100 medewerkers, is door uitbreiding ruimte ontstaan voor een nieuwe collega die de volledige salarisadministratie onder zijn of haar hoede gaat nemen. Het betreft hier de maandelijkse verloning van tussen de 1.000 en 1.200 flexwerkers. Daarnaast is er grote behoefte aan iemand die een adviserende rol op het gebied van het optimaliseren kan spelen. Je bent in deze rol de verloningsexpert die de salarisadministratie zo efficiënt mogelijk opzet en onderhoudt.
Bij de eindverantwoordelijkheid voor correcte en tijdige salarisverwerking voor diverse klanten hoort ook het nauw in contact met hen staan en hen proactief informeren over bijvoorbeeld cao-wijzigingen. Tenslotte ben je het eerste interne aanspreekpunt van de backoffice op het gebied van salarisverwerking en lever je betaalbestanden aan.