Onze opdrachtgever is een wereldwijd bekend bedrijf met ook een groot aantal onderdelen en vestigingen in Nederland. Op het hoofdkantoor van één van de onderdelen, gevestigd in de regio Amsterdam, is door wisselingen in het payroll-team per direct ruimte voor een ervaren interim payroll-administrator die in staat is om het team voor een langere periode zelfstandig te ondersteunen in de volledige breedte van de functie.

Onze opdrachtgever is een jonge organisatie van ongeveer 180 medewerkers, die volop in ontwikkeling is. Het is een zelfstandige organisatie en werkt in opdracht van de gemeente. Deze organisatie biedt hulp en ondersteuning aan de inwoners van de gemeente en beantwoord vragen over zorg, jeugdhulp of maatschappelijke ondersteuning. Ter uitbreiden van het HR-team zijn wij op zoek naar een interim HR adviseur die in staat is om de brug te slaan tussen de HR strategie en operationele taken.

Voor onze opdrachtgever, actief in de onderwijssector, werft InterimWorX een ervaren interim salarisadministrateur. Je bent verantwoordelijk voor de salarisadministratie van zo’n 600 collega’s. In verband met de implementatie van een nieuw HRM-softwarepakket is er behoefte aan een ervaren interim salarisadministrateur die de werkzaamheden van de specialist salarisadministratie uit handen kan nemen.

Lijkt het jou leuk om bij een informele en moderne organisatie in de onderwijssector te werken? En zou jij als interim payroll professional graag een bijdrage leveren aan de samenleving? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever is een internationale groep van bedrijven in de food-industrie. Voor de hoofdlocatie in Nederland is men op zoek naar tijdelijke kwalitatief sterke capaciteitsuitbreiding.  Als ervaren interim salarisadministrateur pak jij het voortouw om binnen een klein en niet heel ervaren team bij te dragen aan alle werkzaamheden die nodig zijn om een maandelijkse rimpelloze payroll te verzorgen. Een kritische en adviserende blik op processen, waaronder financiele controles, is daar onderdeel van.

Lijkt het je leuk om onderdeel te zijn van een collegiaal team waarin veel ruimte voor advies over en uitvoering van verbetering is ? En waar je je expertise kan toepassen en overdragen op de collega’s. Lees dan even verder!

Voor Spuigroep in Den Haag werft InterimWorX op exclusieve basis een Teamlead Payroll & HR Support.

Als Teamlead van het enthousiaste, jonge en succesvolle team, speel jij een belangrijke rol in het coördineren van alle werkzaamheden die het team moet verrichten en ben je verantwoordelijk voor het leiderschap en de coaching van de teamleden.

Wil jij graag werken met een ambitieus team, waar een informele werkomgeving en persoonlijk contact centraal staan? Lees dan verder om te zien of deze positie bij jou past!

Onze opdrachtgever biedt onderwijsinstellingen administratieve ondersteuning in de breedste zin van het woord. Onderdeel hiervan is het volledig uit handen nemen van de personeels- en salarisadministratie van haar klanten. Binnen het team van salarisadministrateurs is, door het vertrek van een collega, behoefte aan tijdelijke ondersteuning door een ervaren interim salarisadministrateur.

Als Interim Teamlead PSA coördineer jij het PSA team, bestaande uit 2 Payroll Professionals en 4 PSA medewerkers. Met jouw kennis en expertise weet je het team de goede kant op te sturen en zorg je voor de personeels- en salarisadministratie van zo’n 650 collega’s. Hiernaast neem je het team mee in in de transitie van Raet naar HR2day, zodat alle collega’s goed om leren gaan met HR2day.

Werk je graag binnen een informele en innovatieve werkomgeving en lijkt het je leuk om binnen de onderwijssector te werken? Wil je middels je werk een bijdrage leveren aan de samenleving? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever is een bekende internationale wholesale en retail organisatie, gevestigd in Amsterdam. De organisatie heeft een haarscherpe visie, een solide geschiedenis en innovatie staat hoog in het vaandel. Wereldwijd werken er dagelijks meer dan 20.000 medewerkers aan het merk. Voor de periode begin maart tot en met eind augustus 2023 is er binnen één van de organisatieonderdelen, op tijdelijke basis ter vervanging van zwangerschapsverlof, een kans voor een veelzijdige en operationeel ingestelde interim HR Business Partner.

Onze opdrachtgever maakt deel uit van een wereldwijde organisatie en is een professionele dienstverlener op het gebied van Accountancy, Audit & Assurance en Consultancy. De organisatie in Nederland telt ruim 80 collega’s, verdeeld over twee kantoren. Wegens toenemende drukte zijn wij op zoek naar een interim Payroll Professional met kennis van en ervaring met Loket, Cobra of Nmbrs.

Onze opdrachtgever is een wereldwijd actieve intermediair die werkgevers en (zelfstandige) professionals bij elkaar brengt en bij hen alles uit handen neemt zodat deze zich op hun kernactiviteiten kunnen richten. Werkvelden zijn recruitment, executive search en contractbeheer voor extern ingehuurde werknemers. Klanten bevinden zich in een grote diversiteit aan sectoren.

Wegens het uitvallen van een collega en een aantal wijzigingen binnen de organisatie, is men op zoek naar een tijdelijke oplossing ter ondersteuning van het payroll-team om het proces te kunnen ondersteunen. Het payrollteam maakt onderdeel uit van de financiele administratie (14 collega’s), er wordt voor de payroll samengewerkt met een controller. Er wordt gewerkt met AFAS.