Onze opdrachtgever houdt zich bezig met de ontwikkeling en productie van speciale chemicaliën. De organisatie kan omschreven worden als dynamisch en ambitieus. In verband met het uitvallen van de Payroll Specialist is er per direct behoefte aan tijdelijke ondersteuning door een ervaren salarisadministrateur. Het is een vereiste dat je goede beheersing hebt van de Engelse taal, dit is de voertaal binnen de organisatie.
Voor onze opdrachtgever, een wooncorporatie met een kleine 2.000 beheerde woningen gevestigd in de regio Leiden, is InterimWorX op zoek naar een ervaren HR Professional die de organisatie bij HR-kwesties die horen bij een fusietraject, kan bijstaan.
Onze opdrachtgever is een overheidsinstelling in de regio Breda waar in totaal zo’n 170 mensen werken. Wegens het (onverwachte) vertrek van de huidige salarisadministrateur zijn we met spoed op zoek naar een ervaren interim salarisadministrateur. Je bent eindverantwoordelijk voor de verloning van alle collega’s en krijgt daarbij hulp van een collega die o.a. de mutaties verzorgt. Er wordt gewerkt met de salarisadministratie software Youforce van Raet.
Onze opdrachtgever is actief in de zorgsector en telt ruim 2.000 medewerkers. Samen met het team salarisadministratie, bestaande uit drie payroll professionals, ben je verantwoordelijk voor de verloning van alle collega’s. Er wordt gewerkt met Beaufort Online, Youforce en Gemal. Door het vertrek van één van de senior salarisadministrateurs zijn we per direct op zoek naar een ervaren Interim Payroll Professional.
Onze opdrachtgever is een moderne en innovatieve organisatie die wereldwijd actief is op het gebied van kunststoftoepassingen. Door het vertrek van de salarisadministrateur zijn we per direct op zoek naar een ervaren Interim Payroll Professional. Naast het verzorgen van de volledige salarisadministratie van de 200 Nederlandse en internationale collega’s krijg je een grote rol in het ontwikkelen en implementeren van het Compensation & Benefits programma.
Samen staan we sterker! InterimWorX en PHOCUS bundelen de krachten. Per januari 2024 gaan we samen verder onder de naam PHOCUS.
Als gefuseerde partij bieden wij verschillende diensten op het vlak van HR en Salarisadministratie. We werven salarisadministrateurs, bemiddelen interim HR en payroll professionals, bieden Software as a Service aan (Saas), verzorgen de implementatie van HR en payroll software en hebben payroll consultants in dienst die zowel operationeel- als advieswerk verrichten.
We willen graag groeien! Dat betekent dat we op zoek zijn naar junior, medior en senior salarisadministrateurs die als payroll consultant bij PHOCUS willen werken. En dat we ons netwerk van interim salarisadministrateurs en payroll professionals willen uitbreiden. Dat we een nieuwe generatie payroll consultants op willen leiden. Om dit te realiseren zijn we op zoek naar een Corporate Recruiter!
Zoek jij een nieuwe (parttime) baan als Corporate Recruiter in Rotterdam? Ben jij sociaal, enthousiast en commercieel gedreven? Wil jij je onderdompelen in een niche branche en je bezig houden met onderwerpen als sourcing, employer branding, het opzetten van een Academy en strategische personeelsplanning? Zoek jij een coördinerende, operationele en adviserende positie bij een mensgerichte organisatie?
Dan ben jij de corporate recruiter die wij zoeken!
Voor onze opdrachtgever W3S Digital in Rotterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een HR Officer| vast | 24 – 32 uur.
Ben jij een HR Officer en op zoek naar een leuke nieuwe parttime baan in Rotterdam? Heb jij generalistische kennis van het HR vakgebied en lijkt het jou leuk om samen met een collega de HR afdeling verder door te ontwikkelen? Wil jij graag werken bij een betrokken, ambitieuze en onderscheidende organisatie, waar de relatie met de medewerkers stipt op nr. 1 staat?
Lees dan verder om te zien of deze positie bij jou past!
Onze opdrachtgever is een organisatie die actief is in de zorg. Ze fungeren als een dienstverlenende partner voor huisartsen, verloskundigen, verpleeghuizen, ziekenhuizen en andere zorgverleners. Er werken in totaal zo’n 560 mensen bij de organisatie. Door de tijdelijke uitval van de HR Medewerker zoeken we per direct een breed inzetbare interim HR Officer met kennis van en ervaring met AFAS.
Onze opdrachtgever is een wereldwijd bekend bedrijf met ook een groot aantal onderdelen en vestigingen in Nederland. Op het hoofdkantoor van één van de onderdelen, gevestigd in de regio Amsterdam, is door wisselingen in het payroll-team per direct ruimte voor een ervaren interim payroll-administrator die in staat is om het team voor een langere periode zelfstandig te ondersteunen in de volledige breedte van de functie.
Voor onze opdrachtgever gevestigd in Amsterdam zijn wij op zoek naar een ervaren HR Professional die goed bekend is met AFAS en de HR collega’s bij de hand kan nemen.