Voor onze opdrachtgever zoeken wij een medewerker klantenservice met commerciële drive. In deze functie ben je o.a. verantwoordelijk voor het telefonisch adviseren over en het verkopen van het assortiment van de opdrachtgever en ondersteun je de accountmanagers bij commerciële activiteiten.

In samenwerking met onze zusterorganisatie Talent Enterprise, specialist in IT, werven wij een Junior Projectleider uitrol Chromebooks voor onze opdrachtgever, een grote organisatie binnen de sector onderwijs met 4.000 medewerkers. De organisatie telt vele locaties in regio Rotterdam en is sinds 2019 bezig met het centraliseren van de IT werkzaamheden. Voor de uitrol van Chromebooks voor leerlingen op een groot aantal scholen is er tijdelijk behoefte aan een interim Projectmedewerker Uitrol Chromebooks. Vind jij het leuk om een IT project te coördineren? Dan past deze opdracht bij jou!

In de functie van Projectmedewerker Uitrol Chromebooks draag je zorg voor de uitrol van chromebooks voor de leerlingen van de scholen binnen de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en de uitvoering van het project, maar ook communicatie met verschillende stakeholders is een belangrijk onderdeel. Je begrijpt wat er moet gebeuren en kunt de aansturing oppakken. Je werkt samen met het kleine IT team en de andere projectleiders binnen de organisatie. Tot je takenpakket behoren o.a.:

Coördinatie in de uitrol van minimaal 1.600 Chromebooks voor leerlingen van de scholen;
Zorgen voor een juiste planning en deze communiceren met de stakeholders;
Contact beheren met de leverancier van de Chromebooks;
Contact beheren met de scholen; jij bent hun aanspreekpunt en geeft uitleg;
Uitvoeren van de uitrol en bewaken van de planning;
Regelen van de registratie en eventueel installatie van de Chromebooks op de scholen.

Onze opdrachtgever is het hoofdkantoor van een bekende internationale retailorganisatie. Binnen het HR team is er op korte termijn behoefte aan een ervaren, veelzijdige HR Officer, op tijdelijke basis ter vervanging van zwangerschapsverlof.

Je maakt deel uit van de afdeling HR, bestaande uit 5 HR specialisten. Als HR Officer ben je samen met jouw collega’s, verantwoordelijk voor het bieden van hoogwaardige HR dienstverlening aan medewerkers en management in Nederland en in 14 andere Europese landen. De organisatie telt op locatie Amsterdam tientallen verschillende nationaliteiten. De voertaal is Engels. Binnen het team HR wordt onderling Nederlands gesproken. Je bent eerste aanspreekpunt voor alle HR gerelateerde zaken binnen Nederland en draagt zorg voor een correcte en tijdige HR administratie. Tot je werkzaamheden behoren o.a.:
• administratie rond in-, door- en uitstroom, verzuim, verlof en overige contractmutaties. Hierbij zijn veel uitzonderingen, zoals 30% regelingen, Visa aanvragen etc., wat vraagt om uitzoekwerk. Je werkt nauw samen met de payroll administrator.
• het informeren en adviseren van medewerkers en management over (administratieve) HR vraagstukken.
• het onderhouden van contacten met relevante externe instanties, zoals UWV en Arbodienst.
• het genereren van rapportages en overzichten, nationaal en internationaal.
• ondersteunende werkzaamheden omtrent HR processen internationaal.

Voor onze opdrachtgever, een moderne organisatie en bouwer van maatwerksoftware in Rotterdam, zijn wij op zoek naar een interim HR Adviseur.
De organisatie bestaat ruim 20 jaar, telt 40 medewerkers en heeft een positieve no-nonsense mentaliteit. Binnen de organisatie is een interessante, nieuwe professionaliseringsslag gaande op de gebieden HR en bedrijfsvoering. Per medio november 2020 is er ruimte voor een enthousiaste HR adviseur, die gedurende circa 5 maanden zorgdraagt voor de continuïteit van HR en specifiek van meerdere HR projecten die de komende maanden op stapel staan. Het betreft een functie op tijdelijke basis ter vervanging van zwangerschapsverlof.

In deze uitdagende solo HR functie, ben je dé HR autoriteit van de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het verder uitrollen en opvolgen van diverse HR projecten, waarbij je op actieve en coachende wijze medewerkers, teamleiders en het directieteam betrekt. Hiernaast pak je voorkomende HR vraagstukken op (w.o. verzuimdossiers en de contacten hieromtrent met het UWV) en ben je sparringpartner voor het directieteam. Last but not least bied je een luisterend oor aan de medewerkers. De actuele HR projecten zijn:
• Opzetten van een nieuw beloningsmodel;
• Opzetten van een functiehuis;
• Implementatie van nieuw beoordelingssysteem;
• Introductie en implementatie van een nieuwe MTO tool, met de speerpunten vertrouwen en veiligheid.
De HR administratie (w.o. mutaties omtrent verlof, verzuim, in-, door- en uitstroom, salarisadministratie) wordt gedurende deze opdracht belegd bij een collega.

Onze opdrachtgever verzorgt de HR services voor o.a. gemeenten in de regio Rotterdam. Het HR team bestaat uit circa 25 medewerkers die werkzaam zijn binnen verschillende divisies.

Werkzaamheden
In deze tijdelijke rol ben je de expert op het gebied van HR beleid en wet- en regelgeving. Je weet deze kennis over te dragen op je collega’s en zorgt er ook voor dat zij op de hoogte zijn van wat op er dit gebied speelt. Uiteraard voer je eventuele wijzigingen in wet- en regelgeving door in de interne organisatie.

Daarnaast houd je je bezig met het uitbrengen van adviezen en opstellen van beleidsnotities. Ook het up to date houden van de personeelshandboeken en het intranet behoren tot jouw taken. Tenslotte heb je een adviserende rol in de doorontwikkeling van de organisatie en begeleid je besluitvormingsprocedures.

Onze opdrachtgever is een internationale, Fintech start up en een spin off van een bekende speler in de financiële sector. Tot voor kort werden alle HR en Payroll werkzaamheden verzorgd door de moedermaatschappij, maar door groei en ontwikkeling gaat deze spin off nu volledig op eigen benen staan qua bedrijfsvoering. Dit houdt in dat zowel de HR- als salarisadministratie voor meerdere
Europese landen geinsourced moet worden. Om dit proces in goede banen te leiden en daarnaast te zorgen voor een correcte en tijdige verloning van alle medewerkers van de verschillende Europese vestigingen, is er behoefte aan een Payroll Specialist die niet alleen procesmatig en uitvoerend sterk is, maar ook volledig op de hoogte is van de Nederlandse wet- en regelgeving op dit gebied.

Werkzaamheden
De start op HR gebied is gemaakt. Zo is er zojuist nieuwe HR en payroll software geïmplementeerd, is het functiehuis en personeelshandboek opgesteld, is per april 2020 de eerste groep werknemers overgeheveld van het moederbedrijf naar de eigen entiteit én is deze afgelopen run voor het eerst door de opdrachtgever verloond. De komende maanden worden alle medewerkers die nog in loondienst zijn van het moederbedrijf, in fasen geinsourced. De bijbehorende administratieve processen staan nog in de kinderschoenen. Adviseren over en inrichten van deze processen is dan ook een belangrijk onderdeel van de functie. Je houd je gedurende en na de insourcing onder andere bezig met:
• Het verzorgen van de Nederlandse en internationale payroll, in samenwerking met ADP.
Je verzamelt en controleert de mutaties van de verschillende landen, zorgt voor de correctie aanlevering bij ADP en controleert de output;
• Het beantwoorden van vragen van collega’s uit diverse landen op het gebied van HR en payroll;
• Naast adviseren over en inrichten van HR administratieve en payroll processen, adviseer je management en HR collega’s over o.a. arbeidsvoorwaarden en relevante Nederlandse wet- en regelgeving binnen jouw vakgebied;
• Binnenkort wordt de OR opgericht. Ervaring met een dergelijk traject, als ook met vakbonden, is een grote pré.

Onze opdrachtgever is een overkoepelende organisatie waarin de stafdiensten voor een groot aantal onderwijsinstellingen ondergebracht zijn. De organisatie telt een kleine 1.000 medewerkers, waarvan er 21 werkzaam zijn in een staffunctie.

Binnen de organisatie komt door het vertrek van een medewerker een positie vrij binnen het HR team. Deze positie wordt in eerste instantie tijdelijk ingevuld, maar op termijn wordt er weer vaste invulling gezocht.

In de functie ondersteun je de HR afdeling in de breedste zin van het woord, je houd je onder andere bezig met:

• werving & selectie; het schrijven van vacaturesteksten en uitzetten van vacatures,
• beantwoording van de telefoon en agendabeheer ten behoeve van de HR afdeling,
• up to date houden van personeelsdossiers,
• verzamelen en aanleveren van mutaties ten behoeve van de externe payroll provider,
• administratieve afhandeling van in-, door- en uitstroom, ziekteverzuim etc.

Krijg jij energie van mensen, ben je proactief en vind je het daarnaast ook leuk om de HR administratie in goede banen te leiden? Dan past de functie van HR Assistent misschien wel goed bij jou. Voor een internationale marktleider in de offshore branche zoeken wij versterking van het HR team. De afdeling HR bestaat uit circa vijftien medewerkers verdeeld over HR Business Partners , Compensation and Benefits, Recruitment en Training and Development. Als HR Assistent werk je met twee directe collega’s op HR Service, waar je aanspreekpunt bent voor alle HR gerelateerde kwesties. In teamverband zorgen jullie voor de interne dienstverlening aan circa 1.000 medewerkers, zowel collega’s op kantoor als offshore.

Functie omschrijving
Met jouw collega’s steek je de handen uit de mouwen om te zorgen voor een correcte HR administratie en goede HR dienstverlening. Er wordt hard gewerkt maar er is ook zeker ruimte voor gezelligheid. Jouw takenpakket omvat onder meer de volgende werkzaamheden:

• In-, door- en uitstroom van medewerkers;
• Doorvoeren van wijzigingen in het personeelsmanagementsysteem;
• Zorgdragen voor de interne communicatie (brieven, mails, telefoon);
• Vraagbaak voor collega’s op kantoor en offshore met betrekking tot HR kwesties;
• Bijhouden van interne communicatie in de digitale personeelsdossiers;
• Samenwerken met collega’s om de HR dienstverlening optimaal te houden.

Ben jij een breed onderlegde HR professional met talent voor professionaliseren, optimaliseren en digitaliseren? Houd jij van administratieve processen, bouwen aan een team, met tegelijkertijd de voeten in de klei? Op de HR Backoffice van onze opdrachtgever is het hard werken en ben jij als teamleider samen met je medewerkers 1e lijns vraagbaak voor alle medewerkers omtrent de personeels- en salarisadministratie. Jij brengt het team op een coachende manier naar een hoger niveau, een flinke klus maar met jouw expertise gaat dit lukken. Maak een volgende stap in je carrière in de functie van Teamleider HR Support bij onze opdrachtgever in Den Haag! Onze opdrachtgever is een commerciële speler met meerdere bekende merken. Inmiddels telt zij meer dan 1.200 medewerkers, verspreid over het hele land. Als Teamleider HR Support ben je onderdeel van een HR team met 8 collega’s (Adviseurs en Officers) en rapporteer je aan de HR Manager. De organisatie kenmerkt zich door korte lijnen en een informele werksfeer.

Als Teamleider HR Support ben je verantwoordelijk voor het realiseren van en actief meewerken in een hoogwaardige HR Support afdeling die de interne klant op een prettige en effectieve manier van dienst is en van kwalitatief goede informatie voorziet. Het team bestaat naast jou uit 4 HR Officers, die jij aanstuurt.

Je bent de kartrekker bij de professionalisering en digitalisering van alle HR Support werkzaamheden en hiermee samenhangende administratieve processen. Op het programma staan o.a. de implementatie van een nieuw roostersysteem en de inrichting en optimalisatie van een diversiteit aan workflows (betreffende o.a. het mutatieproces, in-, door- en uitstroom en recruitment). Ook het binnen alle werkmaatschappijen professionaliseren, uniformiseren én organiseren van opleidingen, introductiedagen en onboarding zijn actuele onderwerpen.

Binnen jouw team ben je dankzij jouw brede HR administratieve kennis vraagbaak en dé expert op de vak inhoud. Je bewaakt de werkvoorraad, stelt prioriteiten, bewaakt het proces en de kwaliteit.

Last but not least sta je zelf met de voeten in de klei en werk je mee met alle binnen het team voorkomende werkzaamheden op het gebied van o.a. in-, door- en uitstroom, verzuim, management rapportages, salarismutaties en applicatiebeheer.

Onze opdrachtgever biedt logistieke oplossingen voor gastransport over water. De organisatie telt een kleine 400 medewerkers en haar vloot bestaat uit zowel binnenvaart- als zeeschepen. Ter vervaging van een zwangerschapsverlof is er per begin of medio augustus behoefte aan een interim HR Generalist.

Als HR Generalist ben je de schakel tussen de HR Manager en de HR Assistent en ben je verantwoordelijk voor alle tussenliggende werkzaamheden. Hierbij kun je denken aan:
• Het adviseren van management en directie op HR gerelateerde onderwerpen;
• Eerste aanspreekpunt voor medewerkers; waarbij je ook proactief zaken die niet soepel lopen signaleert en onder de aandacht van de HR Manager brengt;
• Het indien voorkomend coördineren van of meewerken aan HR gerelateerde projecten;
• Het begeleiden van de HR assistent bij complexere (administratieve) werkzaamheden;
• Verantwoordelijk voor Learning & Development van het vlootpersoneel;
• Werving & selectie van vlootpersoneel.