Onze opdrachtgever is een wereldwijd bekend bedrijf met ook een groot aantal onderdelen en vestigingen in Nederland. Op het hoofdkantoor van één van de onderdelen, gevestigd in de regio Amsterdam, is door wisselingen in het payroll-team per direct ruimte voor een ervaren interim payroll-administrator die in staat is om het team voor een langere periode zelfstandig te ondersteunen in de volledige breedte van de functie.
Onze opdrachtgever is een bekende Nederlands-Belgische Food & FMCG organisatie. Met een uitgebreid assortiment, uiteenlopende sterke merken en ondertussen meer dan 1.500 collega’s, groeit de organisatie snel. Om de dagelijkse gang van zaken en de sterke groei in goede banen te leiden heeft de organisatie een enthousiast, gezellig en gedreven team van HR Professionals. Voor dit team zijn we wegens tijdelijke onderbezetting op zoek naar interim HR Ondersteuning.
Voor Interovo Egg Group B.V. in Ochten werft InterimWorX op exclusieve basis een ervaren Salarisadministrateur.
Ben jij een ervaren salarisadministrateur, die volledig zelfstandig een salarisrun kan draaien? Vind jij het leuk om je operationele werk af te wisselen met uitdagende digitaliserings- en optimalisatie projecten?
Ben jij een initiatiefrijk persoon die graag de handen uit de mouwen steekt en wil bijdragen aan de verbetering van de salarisverwerking van Interovo Egg Group?
Lees dan deze vacature!
Onze opdrachtgever is een internationale groep van bedrijven in de food-industrie. Voor de hoofdlocatie in Nederland is men op zoek naar tijdelijke kwalitatief sterke capaciteitsuitbreiding. Als ervaren interim salarisadministrateur pak jij het voortouw om binnen een klein en niet heel ervaren team bij te dragen aan alle werkzaamheden die nodig zijn om een maandelijkse rimpelloze payroll te verzorgen. Een kritische en adviserende blik op processen, waaronder financiele controles, is daar onderdeel van.
Lijkt het je leuk om onderdeel te zijn van een collegiaal team waarin veel ruimte voor advies over en uitvoering van verbetering is ? En waar je je expertise kan toepassen en overdragen op de collega’s. Lees dan even verder!
Onze opdrachtgever is een bekende commerciële speler actief in de toeristische industrie.
In Nederland telt de organisatie ruim 2.000 medewerkers; wereldwijd een veelvoud hiervan.
Lijkt het je leuk om een half jaar onderdeel te zijn van een collegiaal team bij een gave opdrachtgever? Fungeer je graag binnen een informele werkomgeving en lijkt het je mooi bij één van de grootste commerciële spelers in de toeristensector te werken? Lees dan snel verder!
Het HR Shared Services Centre bestaat uit meerdere teams van HR-specialisten. Ter vervanging van zwangerschapsverlof is er binnenkort behoefte aan een interim Payroll Specialist.
Onze opdrachtgever is een bekend Nederlandse architectenbureau. Het bureau onderscheidt zich door haar experimentele architectuur en heeft een belangrijke rol gespeeld in de vernieuwing van de architectuur in Nederland. Het architectenbureau geniet internationale belangstelling en de ontwerpen zijn naast Nederland ook in Duitsland, Engeland, Frankrijk, de Verenigde Staten, China en Noorwegen te vinden. De organisatie telt zo’n 300 medewerkers. Wegens uitval van een collega is er met spoed behoefte aan een interim HR Medewerker.
Als international payroll professional ben jij verantwoordelijk voor een deel van de payroll van de 70.000 collega’s die wereldwijd voor de organisatie werken! Onder jouw verantwoordelijkheden vallen enkele landen in Europa. Samen met de externe payroll provider SD Worx zorg je ervoor dat al deze mensen aan het einde van de maand hun salaris uitbetaald krijgen. Om dit vlekkeloos te laten verlopen en vanwege de aanhoudende groei van de organisatie is er zo snel mogelijk behoefte aan een interim payroll professional!
Onze opdrachtgever is actief in de detailhandel en Europa’s snelst groeiende non-food discounter met meer dan 2.100 winkels wereldwijd. 1900 van deze winkels zijn gevestigd in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk, Polen, Tsjechië, Italië en sinds 2022 Spanje.
Onze opdrachtgever is een bekende internationale wholesale en retail organisatie, gevestigd in Amsterdam. De organisatie heeft een haarscherpe visie, een solide geschiedenis en innovatie staat hoog in het vaandel. Wereldwijd werken er dagelijks meer dan 20.000 medewerkers aan het merk. Voor de periode begin maart tot en met eind augustus 2023 is er binnen één van de organisatieonderdelen, op tijdelijke basis ter vervanging van zwangerschapsverlof, een kans voor een veelzijdige en operationeel ingestelde interim HR Business Partner.
Onze opdrachtgever maakt deel uit van een wereldwijde organisatie en is een professionele dienstverlener op het gebied van Accountancy, Audit & Assurance en Consultancy. De organisatie in Nederland telt ruim 80 collega’s, verdeeld over twee kantoren. Wegens toenemende drukte zijn wij op zoek naar een interim Payroll Professional met kennis van en ervaring met Loket, Cobra of Nmbrs.
Onze opdrachtgever is een wereldwijd actieve intermediair die werkgevers en (zelfstandige) professionals bij elkaar brengt en bij hen alles uit handen neemt zodat deze zich op hun kernactiviteiten kunnen richten. Werkvelden zijn recruitment, executive search en contractbeheer voor extern ingehuurde werknemers. Klanten bevinden zich in een grote diversiteit aan sectoren.
Wegens het uitvallen van een collega en een aantal wijzigingen binnen de organisatie, is men op zoek naar een tijdelijke oplossing ter ondersteuning van het payroll-team om het proces te kunnen ondersteunen. Het payrollteam maakt onderdeel uit van de financiele administratie (14 collega’s), er wordt voor de payroll samengewerkt met een controller. Er wordt gewerkt met AFAS.
































