Als international payroll professional ben jij verantwoordelijk voor een deel van de payroll van de 70.000 collega’s die wereldwijd voor de organisatie werken! Onder jouw verantwoordelijkheden vallen enkele landen in Europa. Samen met de externe payroll provider SD Worx zorg je ervoor dat al deze mensen aan het einde van de maand hun salaris uitbetaald krijgen. Om dit vlekkeloos te laten verlopen en vanwege de aanhoudende groei van de organisatie is er zo snel mogelijk behoefte aan een interim payroll professional!

Onze opdrachtgever is actief in de detailhandel en Europa’s snelst groeiende non-food discounter met meer dan 2.100 winkels wereldwijd. 1900 van deze winkels zijn gevestigd in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk, Polen, Tsjechië, Italië en sinds 2022 Spanje.

 

Onze opdrachtgever is een bekende internationale wholesale en retail organisatie, gevestigd in Amsterdam. De organisatie heeft een haarscherpe visie, een solide geschiedenis en innovatie staat hoog in het vaandel. Wereldwijd werken er dagelijks meer dan 20.000 medewerkers aan het merk. Voor de periode begin maart tot en met eind augustus 2023 is er binnen één van de organisatieonderdelen, op tijdelijke basis ter vervanging van zwangerschapsverlof, een kans voor een veelzijdige en operationeel ingestelde interim HR Business Partner.

Onze opdrachtgever maakt deel uit van een wereldwijde organisatie en is een professionele dienstverlener op het gebied van Accountancy, Audit & Assurance en Consultancy. De organisatie in Nederland telt ruim 80 collega’s, verdeeld over twee kantoren. Wegens toenemende drukte zijn wij op zoek naar een interim Payroll Professional met kennis van en ervaring met Loket, Cobra of Nmbrs.

Onze opdrachtgever is een wereldwijd actieve intermediair die werkgevers en (zelfstandige) professionals bij elkaar brengt en bij hen alles uit handen neemt zodat deze zich op hun kernactiviteiten kunnen richten. Werkvelden zijn recruitment, executive search en contractbeheer voor extern ingehuurde werknemers. Klanten bevinden zich in een grote diversiteit aan sectoren.

Wegens het uitvallen van een collega en een aantal wijzigingen binnen de organisatie, is men op zoek naar een tijdelijke oplossing ter ondersteuning van het payroll-team om het proces te kunnen ondersteunen. Het payrollteam maakt onderdeel uit van de financiele administratie (14 collega’s), er wordt voor de payroll samengewerkt met een controller. Er wordt gewerkt met AFAS.

Onze opdrachtgever is een wereldwijde toonaangevende producent van halfabricaten voor de voedings-, dranken- en farmaceutische industrie. Wegens het vertrek van een collega en een aantal veranderingen m.b.t. de salarisverwerking, zijn wij voor de Nederlandse tak op zoek naar een tijdelijke Payroll Administrator die het operationele proces kan ondersteunen. Naast de salarisadministratie, ben je ook verantwoordelijk voor een aantal HR administratieve taken. In Nederland zijn vier productielocaties en jij gaat aan de slag op de productielocatie in de regio Drechtsteden.

Onze opdrachtgever is een open en innovatieve organisatie die zich inzet voor jeugdhulp in wijkteams in de gemeenten Maassluis, Vlaardingen en Schiedam. Het is een nieuwe organisatie die per 1 januari 2023 start met ongeveer 100 professionals. Om snel en efficiënt met elkaar aan de slag te kunnen gaan, wordt van alle medewerkers verwacht dat er voornamelijk op kantoor wordt gewerkt.

Voor onze opdrachtgever Fletcher Hotels in Nieuwegein werft InterimWorX op exclusieve basis een ervaren Salarisadministrateur. Het betreft een vaste functie voor 32 tot 40 uur per week. Er wordt gewerkt met Afas Profit en in teamverband draaien zij ruim 5.000 verloningen per maand, waarvan de helft uurloners zijn.

Ben je een ervaren Salarisadministrateur en op zoek naar een nieuwe uitdaging in omgeving Utrecht? Word jij enthousiast van een afwisselende payroll met veel uitzonderingen en heb je een financiële achtergrond? Past de branche van hotellerie bij jou en kan jij met jouw kennis bijdragen aan een soepele salarisadministratie? Dan past deze functie bij jou!

Onze opdrachtgever is een commerciële speler met meerdere bekende labels. De organisatie telt meer dan 1.200 medewerkers, verdeeld over de verschillende bedrijven. In verband met het vertrek van een collega is er per januari 2023 behoefte aan een interim professional met degelijke kennis van salarisadministratie. In deze interim opdracht maak je onderdeel uit van het HR Support team waar een prettige werksfeer heerst en collega’s elkaar graag helpen.

Onze opdrachtgever is een toonaangevende producent van diervoeders. Zij biedt haar klanten advies en technologie om een optimaal duurzame manier van produceren te bewerkstelligen.

De organisatie telt in Nederland richting de 900 collega’s.
In verband met het vertrek van een collega en de vele uitdagingen die een deels internationale werkomgeving met zich meebrengt, is men op zoek naar een ervaren payroll specialist, op interim-basis, die de komende maanden het operationele proces kan ondersteunen.
Daarnaast is er ook behoefte dat er iemand komt die kan meewerken aan projecten om de werkprocessen tegen het licht te houden en te verbeteren.

Het payroll team bestaat uit 4 personen, er is een hechte samenwerking met het HR Service Center, een gezellig, meedenkend team met veel kennis.

Onze opdrachtgever is een overkoepelende organisatie waarin de stafdiensten voor een groot aantal onderwijsinstellingen ondergebracht zijn. De organisatie telt een kleine 1.000 medewerkers, waarvan rond de 20 werkzaam zijn in een staffunctie.

Als gevolg van enkele ontwikkelingen is er op korte termijn behoefte aan HR-Advies-capaciteit. Het gaat om een uitdagende rol voor 2 tot 3 dagen op het net verbouwde Bestuursbureau.