Voor een bekend accountantskantoor met vestigingen door heel Nederland, zijn wij op zoek naar interim salarisadministrateurs met ervaring met NMBRS en/of Loket. De werklocatie is bespreekbaar en het aantal uren (vanaf 24 uur per week) ook.

Onze opdrachtgever maakt deel uit van een wereldwijde organisatie en is een professionele dienstverlener op het gebied van Accountancy, Audit & Assurance en Consultancy. De organisatie in Nederland telt ruim 80 collega’s, verdeeld over twee kantoren. Wegens toenemende drukte zijn wij op zoek naar een interim Payroll Professional met kennis van en ervaring met Loket, Cobra of Nmbrs.

Onze opdrachtgever is een wereldwijd actieve intermediair die werkgevers en (zelfstandige) professionals bij elkaar brengt en bij hen alles uit handen neemt zodat deze zich op hun kernactiviteiten kunnen richten. Werkvelden zijn recruitment, executive search en contractbeheer voor extern ingehuurde werknemers. Klanten bevinden zich in een grote diversiteit aan sectoren.

Wegens het uitvallen van een collega en een aantal wijzigingen binnen de organisatie, is men op zoek naar een tijdelijke oplossing ter ondersteuning van het payroll-team om het proces te kunnen ondersteunen. Het payrollteam maakt onderdeel uit van de financiele administratie (14 collega’s), er wordt voor de payroll samengewerkt met een controller. Er wordt gewerkt met AFAS.

Voor Onderwijskantoor de Cirkel in Abbenbroek (Zuid-Holland) werft InterimWorX op exclusieve basis een Salarisadministrateur.

Als salarisadministrateur bij Onderwijskantoor de Cirkel lever jij een belangrijke bijdrage aan de kwaliteit van het Nederlands onderwijs. Elke maand zorg jij er samen met het enthousiaste en collegiale team voor dat 1.200 collega’s hun salaris ontvangen!

Ben jij een ervaren salarisadministrateur die het fijn vindt om binnen een sfeervol team te werken? Houd je van een informele werkomgeving, persoonlijk contact en vind je het fijn om middels je werk een bijdrage te kunnen leveren aan de samenleving? Lees dan snel verder!

Onderwijskantoor de Cirkel verzorgt de personeels- en salarisadministratie van verschillende schoolbesturen en één samenwerkingsverband in het primair- en secundair onderwijs. Wegens het vertrek van één van de salarisadministrateurs is er behoefte aan een ervaren salarisadministrateur die het team komt versterken.

Onze opdrachtgever is een wereldwijde toonaangevende producent van halfabricaten voor de voedings-, dranken- en farmaceutische industrie. Wegens het vertrek van een collega en een aantal veranderingen m.b.t. de salarisverwerking, zijn wij voor de Nederlandse tak op zoek naar een tijdelijke Payroll Administrator die het operationele proces kan ondersteunen. Naast de salarisadministratie, ben je ook verantwoordelijk voor een aantal HR administratieve taken. In Nederland zijn vier productielocaties en jij gaat aan de slag op de productielocatie in de regio Drechtsteden.

Voor een internationale investeringsmaatschappij zijn wij met spoed op zoek naar een ervaren interim international payroll specialist.

Voor onze opdrachtgever Fletcher Hotels in Nieuwegein werft InterimWorX op exclusieve basis een ervaren Salarisadministrateur. Het betreft een vaste functie voor 32 tot 40 uur per week. Er wordt gewerkt met Afas Profit en in teamverband draaien zij ruim 5.000 verloningen per maand, waarvan de helft uurloners zijn.

Ben je een ervaren Salarisadministrateur en op zoek naar een nieuwe uitdaging in omgeving Utrecht? Word jij enthousiast van een afwisselende payroll met veel uitzonderingen en heb je een financiële achtergrond? Past de branche van hotellerie bij jou en kan jij met jouw kennis bijdragen aan een soepele salarisadministratie? Dan past deze functie bij jou!

Onze opdrachtgever is een commerciële speler met meerdere bekende labels. De organisatie telt meer dan 1.200 medewerkers, verdeeld over de verschillende bedrijven. In verband met het vertrek van een collega is er per januari 2023 behoefte aan een interim professional met degelijke kennis van salarisadministratie. In deze interim opdracht maak je onderdeel uit van het HR Support team waar een prettige werksfeer heerst en collega’s elkaar graag helpen.

Onze opdrachtgever is een toonaangevende producent van diervoeders. Zij biedt haar klanten advies en technologie om een optimaal duurzame manier van produceren te bewerkstelligen.

De organisatie telt in Nederland richting de 900 collega’s.
In verband met het vertrek van een collega en de vele uitdagingen die een deels internationale werkomgeving met zich meebrengt, is men op zoek naar een ervaren payroll specialist, op interim-basis, die de komende maanden het operationele proces kan ondersteunen.
Daarnaast is er ook behoefte dat er iemand komt die kan meewerken aan projecten om de werkprocessen tegen het licht te houden en te verbeteren.

Het payroll team bestaat uit 4 personen, er is een hechte samenwerking met het HR Service Center, een gezellig, meedenkend team met veel kennis.

Voor onze opdrachtgever BROADSTREET in het hart van Amsterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een Payroll Consultant | vast | 32 – 40 uur

Ben jij een ervaren salarisadministrateur, die kennis heeft van internationale payroll? Of wil je graag meer ervaring opdoen in internationale payroll om juist die vak-expert te worden? Vind jij het leuk om voor diverse internationale klanten te werken en het aanspreekpunt te zijn voor alle vragen rondom de payroll? Wil jij werken in hartje Amsterdam en onderdeel uitmaken van een gezellige organisatie, waar collega’s voor elkaar klaar staan en waar je de ruimte en flexibiliteit krijgt je werk naar eigen inzicht in te richten.

Lees dan snel verder!