Onze opdrachtgever is een bekende Nederlands-Belgische Food & FMCG organisatie. Met een uitgebreid assortiment, uiteenlopende sterke merken en ondertussen meer dan 1.500 collega’s, groeit de organisatie snel. Om de dagelijkse gang van zaken en de sterke groei in goede banen te leiden heeft de organisatie een enthousiast, gezellig en gedreven team van HR Professionals. Voor dit team zijn we wegens tijdelijke onderbezetting op zoek naar interim HR Ondersteuning.

In verband met het vertrek van een collega zoeken wij per begin/medio maart een administratie HR consultant ter tijdelijke versterking van het team van onze opdrachtgever. Onze opdrachtgever is een bekende producent van koffie en thee en heeft wereldwijd kantoren.

Onze opdrachtgever is een creatief-technische organisatie in een dynamische sector, waar projecten wereldwijd worden uitgevoerd. De organisatie heeft circa 25 medewerkers en er wordt regelmatig samengewerkt met freelancers. Binnen de afdeling HR is per direct ruimte voor een interim hands-on HR Professional, die het HR-Beleid verder kan professionaliseren.

Als Interim HR Manager coördineer jij het Team HR Support, bestaande uit 7 HR Professionals en 3 Salarisadministrateurs. Gezamenlijk ondersteun je de gehele business in het HR proces, werkende met AFAS Profit en Insite. Een belangrijk aandachtspunt is dat HR voorheen uit 2 afdelingen bestond (advies en support) en vanaf 2023 samengevoegd is tot één team.

Als Interim HR Manager binnen deze rol is het dan ook essentieel dat je kennis van en ervaring met veranderprocessen hebt, zodat je advies kunt geven over de wijze waarop deze 2 teams tot 1 team gevormd kunnen worden en hoe die samenwerking vorm te geven.

Werk je graag binnen een informele moderne werkomgeving en lijkt het je leuk om binnen de onderwijssector te werken? Wil je middels je werk een bijdrage leveren aan de samenleving? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever is een bekend Nederlandse architectenbureau. Het bureau onderscheidt zich door haar experimentele architectuur en heeft een belangrijke rol gespeeld in de vernieuwing van de architectuur in Nederland. Het architectenbureau geniet internationale belangstelling en de ontwerpen zijn naast Nederland ook in Duitsland, Engeland, Frankrijk, de Verenigde Staten, China en Noorwegen te vinden. De organisatie telt zo’n 300 medewerkers. Wegens uitval van een collega is er met spoed behoefte aan een interim HR Medewerker.

Voor Spuigroep in Den Haag werft InterimWorX op exclusieve basis een Teamlead Payroll & HR Support.

Als Teamlead van het enthousiaste, jonge en succesvolle team, speel jij een belangrijke rol in het coördineren van alle werkzaamheden die het team moet verrichten en ben je verantwoordelijk voor het leiderschap en de coaching van de teamleden.

Wil jij graag werken met een ambitieus team, waar een informele werkomgeving en persoonlijk contact centraal staan? Lees dan verder om te zien of deze positie bij jou past!

Onze opdrachtgever is een bekende internationale wholesale en retail organisatie, gevestigd in Amsterdam. De organisatie heeft een haarscherpe visie, een solide geschiedenis en innovatie staat hoog in het vaandel. Wereldwijd werken er dagelijks meer dan 20.000 medewerkers aan het merk. Voor de periode begin maart tot en met eind augustus 2023 is er binnen één van de organisatieonderdelen, op tijdelijke basis ter vervanging van zwangerschapsverlof, een kans voor een veelzijdige en operationeel ingestelde interim HR Business Partner.

Onze opdrachtgever is een open en innovatieve organisatie die zich inzet voor jeugdhulp in wijkteams in de gemeenten Maassluis, Vlaardingen en Schiedam. Het is een nieuwe organisatie die per 1 januari 2023 start met ongeveer 100 professionals. Om snel en efficiënt met elkaar aan de slag te kunnen gaan, wordt van alle medewerkers verwacht dat er voornamelijk op kantoor wordt gewerkt.

Onze opdrachtgever is een overkoepelende organisatie waarin de stafdiensten voor een groot aantal onderwijsinstellingen ondergebracht zijn. De organisatie telt een kleine 1.000 medewerkers, waarvan rond de 20 werkzaam zijn in een staffunctie.

Als gevolg van enkele ontwikkelingen is er op korte termijn behoefte aan HR-Advies-capaciteit. Het gaat om een uitdagende rol voor 2 tot 3 dagen op het net verbouwde Bestuursbureau.

Voor onze opdrachtgever de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten in Amsterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een Senior Medewerker HR & Salarisadministratie | Vast | 34 – 38 uur per week.

Ben jij een administratieve allrounder met kennis van de HR- en Payroll administratie? Vind je het leuk om deze twee administraties te combineren in jouw dagelijkse werkzaamheden? Wil jij graag werken binnen de creatieve en kleurrijke werkomgeving die de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten biedt?

Lees dan snel verder!