Voor onze opdrachtgever in Amsterdam zijn we per direct op zoek naar een interim HR Administrator. Wegens zwangerschapsverlof zoekt onze opdrachtgever, een collega die tot september (en wellicht langer) het HR Team komt versterken. Het collegiale team bestaat uit 5 medewerkers en er wordt gewerkt met AFAS (Profit en Insite). Kennis van en ervaring met AFAS is dan ook een vereiste. Werken vanuit huis is mogelijk. Ze werken minimaal één dag per week op kantoor. Verder zoeken ze iemand die 32 – 36 uur inzetbaar is en zo snel mogelijk kan starten!

In verband met zwangerschapsverlof zoeken wij voor onze opdrachtgever een ervaren interim HR medewerker. Onze opdrachtgever is één van de grootste supermarktketens van Nederland. Het distributiecentrum is gevestigd in midden Limburg.

In verband met toenemende drukte zoeken wij per zo spoedig mogelijk een administratieve HR consultant ter tijdelijke versterking van het team van onze opdrachtgever. Onze opdrachtgever is een bekende producent van koffie en thee en heeft wereldwijd kantoren.

In verband met het vertrek van een collega zoeken wij voor onze opdrachtgever een ervaren interim HR medewerker. Onze opdrachtgever is een beursgenoteerde aanbieder van vliegsimulatie en training. Zij leidt zowel militaire, civiele als privé piloten op. De organisatie heeft wereldwijd vestigingen met het hoofdkantoor in Canada. In Nederland telt de organisatie bijna 100 medewerkers.

In verband met het vertrek van een collega zoeken wij voor onze opdrachtgever een ervaren interim HR Generalist die tijdelijke ondersteuning kan bieden. Onze opdrachtgever is actief in de machinebouw en levert wereldwijd integrale, klant specifieke oplossingen op het gebied van hydraulische, pneumatische en proces systemen. Dit doen ze ten behoeve van klanten in de olie- en gas-, maritieme- en offshore-industrie. De organisatie telt circa 150 medewerkers.

Onze opdrachtgever is een internationale toeleverancier van halffabricaten voor de ambachtelijke voedingsindustrie. Als gevolg van capaciteitstekort en ontwikkelingen binnen de Personeels- en Salarisadministratie (o.a. outsourcing payroll), is er behoefte aan tijdelijke ondersteuning aan de HR-kant.

Word jij blij van een organisatie die in transitie is? Waar veel ruimte is voor het digitaliseren, professionaliseren en optimaliseren van processen? Dan is dit de interim uitdaging voor jou. Onze opdrachtgever, een organisatie die zorgt voor een schone en verzorgde leefomgeving, heeft per direct behoefte aan interim ondersteuning door een ervaren, administratieve HR professional.

Onze opdrachtgever is een toonaangevend, groeiend en internationaal actief adviesbureau voor ondernemers, werkgevers en pensioenbedrijven. Werkvelden zijn o.a. pensioen, zorg en arbeidsongeschiktheid.

Het bedrijf heeft een aantal kantoren in Nederland waar in totaal 150 collega’s werkzaam zijn. Op het hoofdkantoor in de regio Den Haag is door het recente vertrek van een collega per direct een tijdelijke positie binnen het HR-team ontstaan. Men is op zoek naar een ervaren interim HR Administrator die in staat is om het team dat verder uit 2 collega’s bestaat, voor een langere periode zelfstandig te ondersteunen in de volledige breedte van de functie. En dat in een plezierige werkomgeving met een hoge mate van collegialiteit.

Voor onze opdrachtgever, actief binnen de zorg en het onderwijs, zoeken wij een ervaren interim HR medewerker/personeelsadministrateur.

Onze opdrachtgever is een jonge organisatie van ongeveer 180 medewerkers, die volop in ontwikkeling is. Het is een zelfstandige organisatie en werkt in opdracht van de gemeente. Deze organisatie biedt hulp en ondersteuning aan de inwoners van de gemeente en beantwoord vragen over zorg, jeugdhulp of maatschappelijke ondersteuning. Ter uitbreiden van het HR-team zijn wij op zoek naar een interim HR adviseur die in staat is om de brug te slaan tussen de HR strategie en operationele taken.