Onze opdrachtgever is een bekend 150 jaar oud bedrijf in de logistieke sector met 35 vestigingen in Nederland, Europe en Azië. Wereldwijd wordt met ca. 1300 collega’s gewerkt. Het bedrijf kenmerkt zich door een prettige informele sfeer en korte lijnen. Op één van de locaties, in de regio Noord-Limburg, wordt binnen het HR Service Center o.a. de payroll voor zo’n 400 collega’s verzorgd. Wegens het vertrek van een van de salarisadministrateur en de behoefte om processen te gaan optimaliseren, zijn wij op zoek naar een ervaring Interim Payroll Specialist.

Onze opdrachtgever is actief in de logistieke sector en neemt in de Rotterdamse haven het grootste deel van de overslag van containers voor haar rekening. Wegens het uitvallen van één van de salarisadministrateurs, zijn wij voor hen per direct op zoek naar een ervaren interim Salarisadministrateur die deze rol tijdelijk kan waarnemen. Samen met 2 andere collega’s ben je verantwoordelijk voor de verwerking van de salarisadministratie voor circa 1.850 medewerkers in SAP.

Onze opdrachtgever is een landelijk opererende transport-/logistieke organisatie. Er wordt vanuit centraal gelegen magazijnen dagelijks aan de distributiecentra van toonaangevende ondernemingen in Nederland en België geleverd. Daarmee vormt men een onderdeel in de keten naar miljoenen consumenten. Vanwege de implementatie van nieuwe payroll software en de rol die HR daarbij speelt is er op korte termijn behoefte aan tijdelijk (o.a. operationele) ondersteuning binnen de afdeling Human Resources.