Onze opdrachtgever is een bekende producent van koffie en thee en heeft wereldwijd kantoren. Per direct zijn wij op zoek naar een Interim Manager HR Services die tijdelijk het HR Services team kan aansturen. Je kunt per direct beginnen en de opdracht duurt in ieder geval tot en met het einde van het jaar, maar naar grote waarschijnlijkheid wordt de opdracht verlengd tot en met januari/februari 2024.
In verband met zwangerschapsverlof zoeken wij voor onze opdrachtgever een ervaren interim HR medewerker. Onze opdrachtgever is één van de grootste supermarktketens van Nederland. Het distributiecentrum is gevestigd in midden Limburg.
Onze opdrachtgever is een internationale toeleverancier van halffabricaten voor de ambachtelijke voedingsindustrie. Als gevolg van capaciteitstekort en ontwikkelingen binnen de Personeels- en Salarisadministratie (o.a. outsourcing payroll), is er behoefte aan tijdelijke ondersteuning aan de HR-kant.
Onze opdrachtgever is een internationale groep van bedrijven in de food-industrie. Voor de hoofdlocatie in Nederland is men op zoek naar tijdelijke kwalitatief sterke capaciteitsuitbreiding. Als ervaren interim salarisadministrateur pak jij het voortouw om binnen een klein en niet heel ervaren team bij te dragen aan alle werkzaamheden die nodig zijn om een maandelijkse rimpelloze payroll te verzorgen. Een kritische en adviserende blik op processen, waaronder financiele controles, is daar onderdeel van.
Lijkt het je leuk om onderdeel te zijn van een collegiaal team waarin veel ruimte voor advies over en uitvoering van verbetering is ? En waar je je expertise kan toepassen en overdragen op de collega’s. Lees dan even verder!