Onze opdrachtgever is een wereldwijd bekend bedrijf met ook een groot aantal onderdelen en vestigingen in Nederland. Op het hoofdkantoor van één van de onderdelen, gevestigd in de regio Amsterdam, is door wisselingen in het payroll-team per direct ruimte voor een ervaren interim payroll-administrator die in staat is om het team voor een langere periode zelfstandig te ondersteunen in de volledige breedte van de functie.

Onze opdrachtgever is een internationale toeleverancier van halffabricaten voor de ambachtelijke voedingsindustrie. Als gevolg van capaciteitstekort en ontwikkelingen binnen de Personeels- en Salarisadministratie (o.a. outsourcing payroll), is er behoefte aan tijdelijke ondersteuning aan de HR-kant.

Onze opdrachtgever is een wereldwijd bekend bedrijf met ook een groot aantal onderdelen en vestigingen in Nederland. Op het hoofdkantoor van één van de onderdelen, gevestigd in de regio Amsterdam, is door wisselingen in het payroll-team per direct ruimte voor een ervaren interim payroll-administrator die in staat is om het team voor een langere periode zelfstandig te ondersteunen in de volledige breedte van de functie.

Onze opdrachtgever is een toonaangevende producent van diervoeders. Zij biedt haar klanten advies en technologie om een optimaal duurzame manier van produceren te bewerkstelligen.

De organisatie telt in Nederland richting de 900 collega’s.
In verband met het vertrek van een collega en de vele uitdagingen die een deels internationale werkomgeving met zich meebrengt, is men op zoek naar een ervaren payroll specialist, op interim-basis, die de komende maanden het operationele proces kan ondersteunen.
Daarnaast is er ook behoefte dat er iemand komt die kan meewerken aan projecten om de werkprocessen tegen het licht te houden en te verbeteren.

Het payroll team bestaat uit 4 personen, er is een hechte samenwerking met het HR Service Center, een gezellig, meedenkend team met veel kennis.