Onze opdrachtgever is één van de grootste facilitaire dienstverleners in Nederland met het hoofdkantoor in de regio Rotterdam. Voor deze organisatie is InterimWorX op zoek naar een interim Salarisadministrateur op senior (operationeel) niveau.
Voor onze opdrachtgever Vereniging FME in Zoetermeer werft InterimWorX op exclusieve basis een Salarisadministrateur
“Verbinden, vernieuwen & ondernemen”
Ben jij een ervaren salarisadministrateur, die van alle ins en outs van de salarisverwerking op de hoogte is? Ben jij graag hét aanspreekpunt van de salarisadministratie, expert in hét vakgebied en vind hét een must de payroll naar een hoger niveau te tillen? Word jij daarnaast blij van het optimaliseren van processen en werkwijzen? Lees dan snel verder!
Als Salarisadministrateur ben je de vakexpert op het gebied van de salarisadministratie en neem je volledig eigenaarschap over de salarisadministratie in de breedste zin van het woord. Je maakt onderdeel uit van het Finance en Control team, rapporteert direct aan de Manager Finance & Control en schakelt met de HR afdeling. De afdeling Finance & Control bestaat uit 10 personen, waaronder meerdere Financieel medewerkers en Controllers en 1 Salarisadministrateur. De afdeling HR bestaat uit 1 HR Manager, 1 HR Business Partner, 1 Recruiter en 1 HR Assistant ai.
Naast dat je zelfstandig verantwoordelijk bent voor de complexe verloning van A tot Z van circa 150 collega’s, houd je je ook bezig met o.a.:
• Het beantwoorden van vragen vanuit de organisatie gerelateerd aan de salarisadministratie;
• Proactief samenwerken met finance en HR en adviseren op payroll gerelateerde kwesties;
• Alle werkzaamheden met betrekking tot pensioenen en verzekeringen;
• Het functioneel beheer van het HR- en payrollsysteem, te weten Loket;
• Diverse uitdagende projecten waaronder de mogelijke implementatie van nieuwe payroll software, verbeterslagen in het huidige systeem en de huidige werkwijzen etc.
Start zo spoedig mogelijk, tot minimaal 31 december 2022 | 32-40 uur per week | hybride werken
“Verbinden, vernieuwen & ondernemen”
Ben jij een administratieve duizendpoot met affiniteit met zowel personeels- als salarisadministratie? Ben jij goed op de hoogte van de geldende wet- en regelgeving en word jij blij van het optimaliseren van processen? Lees dan snel verder!
Als HR & payroll assistent ben je dé administratieve duizendpoot die veel schakelt met de HR afdeling en de afdeling Finance & Control. Finance & Control bestaat uit 10 personen, waaronder meerdere Financieel medewerkers en Controllers en 1 Salarisadministrateur. De afdeling HR bestaat uit 1 HR Manager, 1 HR Business Partner, 1 Recruiter en 1 HR Assistant a.i.. In deze brede, afwisselende rol houd je je bezig met o.a.:
• verwerken van alle mutaties met betrekking tot in-, door- en uitstroom van medewerkers;
• voorbereiden van payroll mutaties;
• up to date houden personeelsdossiers;
• administratieve afhandeling rondom verzuim en verlof;
• aanspreekpunt voor vragen vanuit de organisatie met betrekking tot de personeels- en salarisadministratie;
• administratieve vastlegging met betrekking tot leaseauto’s;
• beheren van diverse mailboxen en opvolging geven hieraan;
• optimaliseren van processen;
• bijdragen aan projecten;
• vergroten van de medewerker “beleving”.