Onze opdrachtgever is een internationale bank met het hoofdkantoor in de regio Amsterdam. Men is behalve op particuliere dienstverlening vooral gericht op handelsfinanciering. De bank is actief in Europa, het Midden Oosten en Azie en, behalve autonoom, ook gegroeid door overnames van een aantal europese banken. Op het hoofdkantoor werken ongeveer 200 collega’s (internationaal > 1.000).
Op de afdeling HR Administration, bestaande uit 6 medewerkers, wordt een nieuwe collega gezocht om zelfstandig de maandelijkse salaris-administratie (deels gericht op expats) te verzorgen.

Onze opdrachtgever is een stabiele werkgever met een internationale bedrijfscultuur.
Je komt te werken in een klein en betrokken team met een positieve sfeer.

Werkzaamheden
Samen met de Unitmanager zorg je voor de salarisadministratie van de bank.
Daarnaast heb je een rol in de administratieve werkzaamheden voor expats (zoals aanvragen en toepassen van de 30%-vergoedingsregeling) en de administratie van collectieve verzekeringen.

Na enige inwerktijd ga je zelfstandig de volledige maandelijkse salarisadministratie (deze vindt plaats in AFAS Profit) voorbereiden. Je controleert ook alle output en checkt de totale salarisadministratie.

Omdat de software nog verre van optimaal gebruikt wordt, ga je ook input geven op proces-optimalisatie. Én pro-actief meedenken over data-verzameling en rapportages. Daarbij werk je samen met een externe AFAS-consultant.