Ria Pluimert – Manager Salarisadministratie bij TUI
In 2011 ging Ria als interim Supervisor Salarisadministratie aan de slag bij TUI, via InterimWorX. Uiteindelijk bleek dit van beide kanten een dusdanig goede match, dat InterimWorX in 2015 met TUI aan tafel ging om te bespreken of Ria bij TUI in vaste loondienst kon komen. Eenmaal op de payroll bij TUI, bleef het contact warm.
Ditmaal in de rol van opdrachtgever, schakelde Ria InterimWorX meerdere malen in voor TUI. Zowel voor haar eigen team Salarisadministratie, maar ook vaak wanneer zij hoorde dat haar collega’s van andere afdelingen nieuwe medewerkers zochten. “Wat dat betreft ben ik echt een ambassadeur voor InterimWorX,” lacht ze. Dit beaamt InterimWorX volmondig. Ook bij Ria’s functie bij GP Groot, waar InterimWorX op aanbeveling van Ria een interim AFAS specialist heeft geplaatst. “Eline van InterimWorX weet de vertaalslag altijd heel goed te maken. Wanneer je een geschikte kandidaat zoekt, weet zij te inventariseren wat je precies zoekt in een nieuwe collega en hoe dit te vertalen naar een profiel. Zelfs wanneer ik zelf niet heel concreet onder woorden kan brengen welk type persoon ik zoek, stelt zij een kandidaat voor waarbij het profiel precies klopt.” Dat ook haar collega’s enthousiast zijn over de nieuwe medewerkers die zij met behulp van InterimWorX hebben gevonden, blijkt wel uit het feit dat Ria met enige regelmaat te horen krijgt dat zij deze tijdelijke krachten graag zelf in dienst zouden willen houden.
Zowel InterimWorX als Ria omschrijven hun band als ‘een warm contact’. “Bij andere bureaus heb ik wel eens een ‘sales-gevoel’, alsof ze met jou willen scoren en je als een poppetje heen en weer geschoven wordt. Bij InterimWorX is er echt persoonlijke interesse. Ik heb wel eens gehad dat ik me ergens even niet op mijn plek voelde, dat kun je ook gewoon allemaal tegen ze zeggen. Op zo’n moment is het heel prettig om met Eline te praten. Zij heeft zoveel vakkennis, waardoor zij mij heel anders tegen dingen aan kan laten kijken.”
Waar Ria ook erg over te spreken is, zijn de evenementen die op regelmatige basis door InterimWorX georganiseerd worden. Zo is het tripje naar Parijs ter ere van het 10-jarig bestaan haar altijd bijgebleven en organiseert InterimWorX een jaarlijkse payroll actualiteitenmiddag. Tijdens die middag wordt iedereen bijgepraat over nieuwe wet- en regelgeving en andere actualiteiten in het vakgebied salarisadministratie. “Zo houd je zelf ook contact met je eigen netwerk, ik ken veel mensen via InterimWorX, direct of indirect. Het is een gezellige, nuttige middag met vakbroeders. Ik kijk er altijd weer naar uit.”
“Die verbondenheid, een gevoel van thuiskomen is wat voor mij de relatie met InterimWorX typeert,” vertelt Ria. “Het contact met Eline voelt eigenlijk zoals met een heel goede kennis of een vriendin. Als je zelfs geïnteresseerd bent in elkaars gezondheid en welzijn, dan heb je volgens mij wel een heel goede band.”
Ben jij na het lezen van Ria’s enthousiaste ervaringen geïnteresseerd in werken via of met InterimWorX? We ontmoeten je graag!
Ben jij benieuwd of werken via InterimWorX bij jou past? Neem dan contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek!