Onze opdrachtgever is een internationale marktleider in printoplossingen voor de textiel-, label- en industriële sector. Het bedrijf richt zich op digitaal printen en is wereldwijd actief. Voor de Nederlandse vestiging zijn wij, vanwege de tijdelijke uitval van de payroll professional, op zoek naar een interim salarisadministrateur. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de salarisadministratie van circa 280 medewerkers in AFAS.
Als interim salarisadministrateur maak je deel uit van het HR-team en draag je de verantwoordelijkheid voor een correcte en tijdige salarisverwerking van circa 280 medewerkers. Jij hebt de regie over het gehele proces in AFAS: van het verwerken van mutaties tot de payroll rondom in-, door- en uitstroom. Ook voer je controles uit en zorg je voor een volledige verwerking van de salarisadministratie van A tot Z.
Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor collega’s met vragen over hun salaris en adviseer je de HR Manager over payroll-gerelateerde onderwerpen. Binnen het team werk je nauw samen met de medewerker backoffice, met wie je schakelt over de verschillende mutaties.
Om voor deze opdracht in aanmerking te komen heb je enkele jaren ervaring als (interim) salarisadministrateur en beschik je over kennis van en ervaring met AFAS. Verder ben je binnenkort beschikbaar voor 16 – 24 uur per week.
Het betreft een tijdelijke opdracht voor 16 – 24 uur per week voor een periode van 3 maanden, met optie op verlenging. De opdracht is zowel op ZZP-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.
regio Nijmegen
We ontvangen graag jouw recente cv, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Patricia van der Hoeven (06-13130532) of Gerwin Bovenberg (06-38074451)