Voor een opdrachtgever in Amsterdam zoeken we een ervaren interim salarisadministrateur. Samen met twee andere collega’s ben je verantwoordelijk voor de maandelijkse verloning van meer dan 3.000 collega’s. Naast deze collega’s word je ook ondersteund door HR. Kennis van en ervaring met de software waarmee gewerkt wordt, MySolution, is niet vereist.
Je bent samen met twee collega’s verantwoordelijk voor de verloning van ruim 3.000 collega’s. Als interim salarisadministrateur zorg je ervoor dat alle collega’s tijdig en foutloos worden betaald. Hiernaast fungeer je als schakel tussen interne stakeholders. Onder je werkzaamheden vallen onder andere:
Voor deze opdracht zoeken we een ervaren interim salarisadministrateur die zelfstandig in staat is de salarisadministratie te verzorgen. Je hebt kennis van en ervaring met verschillende salarisadministratie systemen en hebt een nieuw salarisadministratie systeem binnen de kortste keren onder de knie. Kennis van en ervaring met MySolution is geen vereiste. Je vindt het geen probleem om regelmatig op locatie te werken. Verder ben je binnenkort beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week.
Het betreft een tijdelijke opdracht voor 32 – 40 uur per week voor een periode van minimaal 3 maanden, met optie op verlenging. De opdracht is zowel op ZZP-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.
Amsterdam
We ontvangen graag jouw recente cv, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Patricia van der Hoeven (06-13130532) of Ed Loendersloot (0614977674).