Contact 088 408 6789
frame

Vragen over deze vacature?

Neem contact op met onze recruiter Patricia van der Hoeven-Buitendijk

Interim Payroll Specialist SAP | ingevuld

Onze opdrachtgever produceert glazen verpakkingsoplossingen voor ’s werelds grootste merken. Hierbij kun je denken aan flesjes voor dranken zoals bier en wijn en glazen potten voor conserven en sauzen. Dagelijks produceren ze meer dan 160 miljoen verpakking. De productie vindt op meerdere locaties in Noord-Brabant plaats. Wegens het vertrek van een collega zijn wij per direct op zoek naar een Senior Payroll Specialist met kennis van en ervaring met SAP Payroll.

Samengevat

  • Uren: 32 – 40 uur per week
  • Locatie: Regio Noord-Brabant
  • Start: zo spoedig mogelijk
  • Software: SAP Payroll (eis)

Wat ga je doen?

In de Interim positie van Senior Payroll Speciallist ben je samen met een collega verantwoordelijk voor de verloning van circa 600 – 700 collega’s, verdeeld over 3 entiteiten. Samen zorg je voor een tijdige en correcte verloning van meerdere productielocaties in Nederland. Binnen deze organisatie wordt gewerkt met een eigen Cao. Naast de operationele verwerking van de salarisadministratie, denk je mee in het verbeteren en optimaliseren van de werkmethodes en procedures. In grote lijnen houd jij je bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Het invoeren van complexe mutaties en het controleren van de ingevoerde mutaties van de HR-collega’s
  • Het periodiek afsluiten van de salarisverwerking en het verzenden van alle verloningsgegevens
  • Zorgdragen voor een correcte aansluiting met de Finance afdeling en het verzorgen van de loonaangifte
  • Het signaleren en analyseren van afwijkingen in de salarisadministratie en het aandragen van verbetervoorstellen
  • Het verwerken van de pensioen administratie
  • Ondersteuning bieden bij de Cao- onderhandelingen
  • Het beantwoorden van vragen van medewerkers en leidinggevenden

Wat breng je mee?

Je hebt 3 – 5 jaar ervaring als Interim payroll specialist en je hebt aantoonbare ervaring met SAP Payroll. Je werkt graag in teamverband en vind het geen enkel probleem om op locatie te werken. Je beschikt over een hands-on mentaliteit en over goede communicatieve vaardigheden. Verder ben je op korte termijn beschikbaar voor 32 – 40 uur per week.

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een tijdelijke opdracht voor 32 – 40 uur per week voor een periode van minimaal 3 maanden, met optie op verlenging. De opdracht is zowel op ZZP-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.

Maak jij je zorgen om de wet DBA? Geen zorgen! Mocht je willen, dan hebben wij bij PHOCUS de mogelijkheid om gebruik te maken van een tijdelijke arbeidsovereenkomst, detachering of een mid-lance contract!

Locatie

Regio Noord-Brabant

Over de sollicitatieprocedure

We ontvangen graag jouw recente cv, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Patricia van der Hoeven via 0613130532 of Ed Loendersloot via 0614977674 o.v.v. opdrachtnummer O240144.

Deze functie is reeds ingevuld, reageren is dan ook niet meer mogelijk.

frame
frame