Onze opdrachtgever is een wereldwijd opererende fintech die innovatieve leasing- en financiële oplossingen biedt voor bedrijven. We zijn voor hen op zoek naar een ervaren payroll professional die de activiteiten van het payroll team kan coördineren, toezicht houdt op de dagelijkse operatie en actief deelneemt aan de uitvoering van de payroll werkzaamheden.
Als Payroll Manager bij onze opdrachtgever stuur je het Payroll Support Team aan en coördineer je de werkzaamheden van een aantal payroll-specialisten. Hoofddoel: waarborgen van een nauwkeurige en tijdige uitvoering van de salarisadministratie in Nederland, werken met deadlines is hierbij leading.
Je bent dus verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele taken, zorgt voor naleving van de CAO, arbeidsomstandigheden en fiscale regelgeving. Verder beheer je de relaties met leveranciers en pensioenfondsen, ontwerp en verbeter je payrollprocessen en pas je internationale mobiliteits-regelingen toe. Tenslotte ben je aanspreekpunt voor controlerende instanties/organisaties (zoals auditors en accountants).
Om voor deze opdracht in aanmerking te komen ben je een ervaren interim payroll professional die voor 36 – 40 uur per week beschikbaar is en een payroll team functioneel kan leiden en coördineren. Hiernaast beschik je over internationale payrollkennis, weet je veel van pensioenwetgeving, ben je goed met Excel en ben je cijfermatig en analytisch sterk. Je vindt het leuk om ook operationeel actief deel te nemen en beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed.
Het betreft een tijdelijke opdracht voor grofweg 36 – 40 uur per week, in ieder geval tot einde van het jaar. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.
Noord-Brabant
We ontvangen graag jouw recente cv, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Gerwin Bovenberg (0638074451) of Ed Loendersloot (0614977674) of via telefoonnummer 088 408 6789, ovv referentie 240109.