Voor onze opdrachtgever, een gemeente in de regio Twente, zijn wij op korte termijn op zoek naar een interim HR adviseur. Bij deze gemeente werken circa 2.000 medewerkers en werk je samen met andere HR Adviseurs. Wegens het vertrek van een collega zijn wij voor hen op zoek naar een kandidaat die het team tijdelijk kan ondersteunen.
Als HR Adviseur spel je een centrale rol in het adviseren en ondersteunen van de HR-processen. Je draagt bij aan het ontwikkelen en het implementeren van het HR-beleid, je lost complexe vraagstukken op en je begeleidt de organisatie met veranderingen. Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn o.a. de volgende:
Om voor deze opdracht in aanmerking te komen heb je minimaal 3 jaar ervaring als HR adviseur of een vergelijkbare HR-functie. Je hebt een afgerond HBO- of WO opleiding op het gebied van HRM of een vergelijkbare opleiding. Je hebt diepgaande kennis van HR-processen, arbeidsrecht en arbeidsvoorwaarden. Daarnaast beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en kun je advies op maat geven. Je hebt een analytisch denkvermogen en een oplossingsgerichte werkhouding bij het aanpakken van HR-vraagstukken. Als laatste ben je een echte teamspeler met leiderschapskwaliteiten.
Het betreft een tijdelijke opdracht voor 36 uur per week gedurende een periode van circa 6 maanden. Er mag hybride gewerkt worden. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen. Het maximale uurtarief voor deze opdracht bedraagt €85,00 exclusief BTW en reiskosten.
regio Twente
We ontvangen graag jouw recente cv, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Patricia van der Hoeven (0613130532) of Ed Loendersloot (0614977674) o.v.v. opdrachtnummer O240085.