Voor onze opdrachtgever, actief in de zorgsector, zijn we op zoek naar een interim HR Administrator. In verband met de uitval van een HR collega en de recente implementatie van AFAS, is er per direct
behoefte aan een interim HR Administrator.
In deze positie als interim HR Administrator ben je verantwoordelijk voor alle operationele werkzaamheden op HR vlak. Je werkt samen met verschillende collega’s en hebt veel contact over HR gerelateerde zaken. Als interim HR Administrator heb je een ondersteunende rol en ben je verantwoordelijk voor:
Om voor deze opdracht in aanmerking te komen heb je minimaal 3 jaar werkervaring als HR Professional en weet jij je weg rondom alle werkzaamheden die bij HR administratie komen kijken. Er wordt sinds januari gewerkt met AFAS. Natuurlijk is het fijn wanneer je om kunt gaan met deze software, maar het is geen harde eis. De (interim) professional die verantwoordelijk was voor de implementatie van AFAS is er om je te helpen en eventuele software-technische vragen (of problemen) op te lossen.
Het betreft een tijdelijke opdracht voor 16 – 24 uur per week gedurende een periode van minimaal 3 maanden, met optie op verlenging. De standaard is hybride werken, waarvan minimaal één dag op kantoor in Zeist of Eindhoven.
Zeist en/of Eindhoven
We ontvangen graag jouw recente cv, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Gerwin Bovenberg (0638074451), met Ed Loendersloot (0614977674), of via telefoonnummer +31 (0)172 519 900 en o.v.v. opdrachtnummer O240036.