Onze opdrachtgever houdt zich bezig met de ontwikkeling en productie van speciale chemicaliën. De organisatie kan omschreven worden als dynamisch en ambitieus. Wegens het vertrek van een collega is er per direct behoefte aan een interim HR Professional om het HR-team tijdelijk te ondersteunen. Deze organisatie is wereldwijd actief en om die reden is het belangrijk dat je de Engelse taal uitstekend beheerst. In Nederland zijn er circa 250 medewerkers werkzaam verdeeld over vier entiteiten.
In deze rol ga je aan de slag binnen het HR team dat bestaat uit een Senior HR Manager, een Payroll Specialist en een Recruiter. Je ondersteunt de Senior HR Manager bij alle HR gerelateerde onderwerpen.
Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de dagelijkse HR-activiteiten, maar draagt ook bij aan de harmonisatie en integratie van de HR-Processen binnen de organisatie. Indien nodig, ondersteun je de collega van HR services met administratieve taken.
Verder behoren onderstaande werkzaamheden tot jouw verantwoordelijkheid:
Om voor deze rol in aanmerking te kunnen komen, heb je circa 2-3 jaar aantoonbare ervaring in een soortgelijke rol. Tevens ben je goed op de hoogte van de Wet Verbetering Poortwachter. Je bent in staat om managers te begeleiden om ervoor te zorgen dat het HR-beleid op een juiste manier wordt uitgevoerd. Je beheerst over uitstekende communicatieve vaardigheden en je kunt goed samenwerken. Daarnaast heb je een positieve en proactieve werkhouding.
Het betreft een tijdelijke opdracht voor 32 uur per week gedurende een periode van minimaal 6 maanden. In overleg mag er 1 dag per week vanuit huis gewerkt worden. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via InterimWorX in te vullen.
Regio Rotterdam
We ontvangen graag jouw recente cv, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Jennifer Tetzlaff (0618195325) of Patricia van der Hoeven (0613130532) o.v.v. opdrachtnummer O230169.