Onze opdrachtgever houdt zich bezig met de ontwikkeling en productie van speciale chemicaliën. De organisatie kan omschreven worden als dynamisch en ambitieus. In verband met het uitvallen van de Payroll Specialist is er per direct behoefte aan tijdelijke ondersteuning door een ervaren salarisadministrateur. Het is een vereiste dat je goede beheersing hebt van de Engelse taal, dit is de voertaal binnen de organisatie.
Als Payroll Specialist ben je verantwoordelijk voor de correcte verloning van zo’n 170 collega’s. Hiernaast kunnen alle collega’s bij jou terecht voor vragen over salaris, pensioen en loonbelasting. Ook beschik je over de nodige financiële kennis en kun je verschillende berekeningen maken. Denk hierbij aan transitievergoedingen, werkkostenregelingen en pensioenen.
Om voor deze interim opdracht in aanmerking te komen heb je minimaal vijf jaar ervaring als Payroll specialist en beschik je over kennis van ADP bij voorkeur ADP Celergo. Ook ben je breed onderlegd als salarisadministrateur en kun je diverse payroll rapportages en berekeningen maken. Het is van belang dat je de Engelse taal goed beheerst.
Verder ben je op korte termijn beschikbaar voor 32 – 40 uur per week. Hybride werken is mogelijk en wordt in overleg afgestemd.
Het gaat om een interim opdracht voor 32 – 40 uur per week voor een periode van minimaal 3 maanden, met optie op verlenging. De interim opdracht is via een projectovereenkomst of op ZZP-basis via InterimWorX in te vullen.
Zuid-Holland
We ontvangen graag jouw recente cv, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Jennifer Tetzlaff (0618195325) of Patricia van der Hoeven-Buitendijk (0613130532), of via telefoonnummer 010-4774458 en o.v.v. opdrachtnummer O230144.