Ben jij een salarisadministrateur met al de nodige bagage en zoek je een rol met zeer veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en afwisseling? Buig jij je graag over de meer complexe vraagstukken en draai jij graag zelf aan de knoppen van een eigen salarispakket? Voel jij je thuis in een klein en hecht team? Dan is dit wellicht jouw nieuwe uitdaging!
Onze opdrachtgever is een ontwikkelaar van HR en payroll software. De software laat zich kenmerken als laagdrempelig en zeer gebruiksvriendelijk. De organisatie kan omschreven worden als dynamisch en ambitieus en maakt deel uit van een groter geheel, waar onder andere een uitzend- en detacheringsbureau onder vallen.
In deze functie ben je dé expert op het gebied van salarisadministratie binnen de organisatie. De klanten die gebruikmaken van de software van de opdrachtgever komen in eerste instantie met hun vragen terecht bij de helpdesk. De meeste vragen kunnen beantwoord worden door jouw collega’s van die helpdesk maar complexe zaken zullen bij jou terechtkomen. Daarnaast coach je de helpdeskmedewerkers en begeleid je hen waar nodig.
Je schakelt nauw met het team van developers, je vertaalt de wensen van de klant naar aanpassingen in het systeem. Doordat de ontwikkeling van het systeem in eigen beheer is, heb je hier een unieke kans om daar met klanten over te sparren, deze af te stemmen op hun behoeften en de software optimaal voor hen te laten werken.
Daarnaast ben je in samenwerking met de helpdesk collega’s verantwoordelijk voor de salarisadministratie van een klein aantal klanten. Ook hier zullen de standaardwerkzaamheden door je collega’s uitgevoerd worden, jij focust je vooral op de controle en eventueel complexere mutaties.
Tenslotte ben je verantwoordelijk voor de salarisadministratie van een kleine 50 collega’s. Deze collega’s werken verdeeld over verschillende entiteiten en worden volgens verschillende regelingen verloond.
Om voor deze vacature in aanmerking te komen ben je een ervaren payroll professional en herken je jezelf in onderstaand profiel:
Je treedt rechtstreeks in dienst bij de opdrachtgever voor een dienstverband van 24 – 40 uur per week (afhankelijk van jouw voorkeur). De opdrachtgever biedt een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een thuiswerk- en reiskostenvergoeding en een pensioenregeling. Tevens wordt er binnenkort een bonusregeling geïntroduceerd. Daarnaast is er veel flexibiliteit qua werktijden en -locatie.
Onze opdrachtgever is een ontwikkelaar van HR en payroll software. De software laat zich kenmerken als laagdrempelig en zeer gebruiksvriendelijk. De organisatie kan omschreven worden als dynamisch en ambitieus en maakt deel uit van een groter geheel, waar onder andere een uitzend- en detacheringsbureau onder vallen.
provincie Noord-Brabant
InterimWorX ontvangt graag jouw recente cv, voorzien van een korte motivatie, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Ed Loendersloot (06 14 97 76 74) of Lisa Taal (06 48 06 42 99)o.v.v. vacaturenummer O230124.