Contact 088 408 6789
frame

Vragen over deze vacature?

Neem contact op met onze recruiter Gerwin Bovenberg

Interim Salarisadministrateur AFAS in de regio Nijmegen | ingevuld

Onze opdrachtgever is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor printen in de textiel-, label- en industriële markten, houdt zich bezig met digitaal printen en is wereldwijd actief. Wegens de uitval van de payroll professional zoeken we voor de Nederlandse tak van deze organisatie een interim salarisadministrateur die de salarisadministratie van zo’n 280 collega’s kan verzorgen in AFAS.

Samengevat

  • Uren: 16 – 24 uur per week
  • Locatie: regio Nijmegen
  • Hybride: in overleg
  • Start: zo spoedig mogelijk
  • Systeem: AFAS

Wat ga je doen?

Als interim salarisadministrateur maak je onderdeel uit van het HR team. Binnen dit team ben je als payroll professional verantwoordelijk voor de volledige correcte en tijdige verloning van zo’n 280 collega’s die werkzaam zijn binnen de organisatie. De regie voor het juist en tijdig verwerken van de salarissen ligt in jouw handen, waarbij je handig gebruikt maakt van AFAS. Je houdt je bezig met het verwerken van mutaties, de salarisadministratie rondom in-, door- en uitstroom, de controle op en het verwerken van de payroll van A tot Z. Hiernaast fungeer je als vraagbaak voor medewerkers die vragen over hun salaris hebben en adviseer je de HR Manager over salariszaken. In het team zit onder andere een medewerker backoffice, met wie je kunt samenwerken en schakelen inzake alle mutaties.

Wat breng je mee?

Om voor deze opdracht in aanmerking te komen heb je enkele jaren ervaring als (interim) salarisadministrateur en beschik je over kennis van en ervaring met AFAS. Verder ben je binnenkort beschikbaar voor 16 – 24 uur per week.

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een interim opdracht voor 16 – 24 uur per week (afhankelijk van de voorkeur van de kandidaat) voor een periode van minimaal 2 maanden, met optie op verlenging. Wegens het gegeven dat de payroll medewerker is uitgevallen, valt nog lastig in te schatten voor hoeveel maanden de inzet nodig is. De opdracht is zowel op ZZP-basis als middels een projectovereenkomst via InterimWorX in te vullen.

Locatie

Regio Nijmegen

Over de sollicitatieprocedure

We ontvangen graag jouw recente cv, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Gerwin Bovenberg (0638074451) of Ed Loendersloot (0614 977674), of via telefoonnummer 010-4774458 en o.v.v. opdrachtnummer O230085.

Deze functie is reeds ingevuld, reageren is dan ook niet meer mogelijk.

frame
frame