Onze opdrachtgever is een wereldwijd actieve intermediair die werkgevers en (zelfstandige) professionals bij elkaar brengt en bij hen alles uit handen neemt zodat deze zich op hun kernactiviteiten kunnen richten. Werkvelden zijn recruitment, executive search en contractbeheer voor extern ingehuurde werknemers. Klanten bevinden zich in een grote diversiteit aan sectoren.
Wegens het uitvallen van een collega en een aantal wijzigingen binnen de organisatie, is men op zoek naar een tijdelijke oplossing ter ondersteuning van het payroll-team om het proces te kunnen ondersteunen. Het payrollteam maakt onderdeel uit van de financiele administratie (14 collega’s), er wordt voor de payroll samengewerkt met een controller. Er wordt gewerkt met AFAS.
Je bent als interim Salarisadministrateur verantwoordelijk voor een juiste salarisverwerking (4 betaalrondes) van zowel de eigen vaste- en contract-collega’s als van flexwerkers. Er is een nauwe samenwerking met payroll-collega’s waarbinnen wordt verwacht dat je je ervaring met salarisadministratieve operatie en met AFAS deelt en goed kunt toepassen. Je bent voor collega’s een aanspreekpunt voor vragen over hun salaris(strook). Ook denk je mee over verbetering van processen en systemen. Belangrijkste werkzaamheden:
Het betreft een tijdelijke opdracht voor 32 -40 uur per week voor een periode van 3 tot 6 maanden met de optie op verlenging. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via InterimWorX in te vullen.
regio Utrecht
Bij interesse in deze opdracht ontvangen wij graag jouw cv, voorzien van indicatief uurtarief, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de opdracht en/of procedure kun je contact opnemen met Ed Loendersloot (06-149777674) of Patricia Buitendijk (06-13130532).