Onze opdrachtgever is een bekende commerciële speler actief in de toeristische industrie.
In Nederland telt de organisatie ruim 2.000 medewerkers; wereldwijd een veelvoud hiervan.
Lijkt het je leuk om een half jaar onderdeel te zijn van een collegiaal team bij een gave opdrachtgever? Fungeer je graag binnen een informele werkomgeving en lijkt het je mooi bij één van de grootste commerciële spelers in de toeristensector te werken? Lees dan snel verder!
Het HR Shared Services Centre bestaat uit meerdere teams van HR-specialisten. Ter vervanging van zwangerschapsverlof is er binnenkort behoefte aan een interim Payroll Specialist.
Samen met jouw collega’s ben je van A tot Z verantwoordelijk voor de correcte en tijdige verloning van zo’n 2.500 collega’s. Verschillende cao’s en regelingen, uitzonderingen, een grote hoeveelheid mutaties en ongoing procesoptimalisatie maken dat elke dag anders is. Zo heb je samen met het team te maken met variaties in de verloningen, op basis van (piek)seizoenen een hoge instroom/uitstroom van personeel en trainees.
Binnen deze setting bestaat jouw takenpakket voor het overgrote deel uit het verwerken van de mutaties en declaraties. Je verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:
Je beschikt minimaal over MBO+ werk- en denkniveau en hebt enkele jaren werkervaring als payroll professional. Verder heb je een positieve instelling en voel je je thuis in een ondernemende internationale organisatie die volop in beweging is. Kennis van en ervaring met ADP Workforce is een pré, maar geen vereiste.
Het betreft een tijdelijke opdracht voor 28 – 40 uur per week voor een periode van 8 maanden, met optie op verlenging. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via InterimWorX in te vullen.
regio Den Haag
Wij ontvangen graag jouw recente cv voorzien van een uurtarief via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Lisa Taal via telefoonnummer 06 480 642 99.