Onze opdrachtgever is een bekende hotelketen in Nederland, met meer dan 100 hotels. De organisatie telt 4.000 medewerkers en richt zich op de zakelijke en leisure markt. Gasttevredenheid, innovatie en continuïteit staan hoog in het vaandel. Wegens toenemende drukte, zijn wij op zoek naar een interim Senior Salarisadministrateur, die het team tijdelijk kan ondersteunen.
In deze operationele rol ben je samen met 2 andere collega’s verantwoordelijk voor de correcte en tijdige salarisverwerking van ongeveer 4.000 medewerkers in AFAS Profit. Je draagt zorg voor de salarisverwerking van A-Z in 2 maandelijkse loonruns: de vaste medewerkers en de oproepkrachten die op uur basis worden verloond. Het urenregistratiesysteem/roosterplanning is hiervoor een belangrijke basis. Je verwerkt mutaties en declaraties, -welke deels worden aangeleverd door de hotel managers-, exploiteert uren vanuit de personeelsplanner naar AFAS, bent vraagbaak voor collega’s en management in payroll gerelateerde vraagstukken, verzorgt de aansluiting van de grootboekrekening en bent contactpersoon voor externe organisaties zoals UWV en Belastingdienst.
Je bent een senior salarisadministrateur, met kennis van en ervaring met het AFAS salarispakket. Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden, maar je werkt voornamelijk op kantoor. Het is mogelijk om op locatie te werken bij een van de hotels bij jou in de buurt. Je bent op korte termijn beschikbaar voor 32-40 uur per week.
Het betreft een tijdelijke opdracht voor 32-40 uur per week voor een periode van 3-4 maanden (ter overbrugging tot een vaste collega is geworven en gestart), met kans op verlenging. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via InterimWorX in te vullen.
regio Utrecht
Bij interesse in deze opdracht ontvangen wij graag jouw cv, voorzien van indicatief uurtarief, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de opdracht en/of procedure kun je contact opnemen met Patricia Buitendijk of Ed Loendersloot via 010 477 44 58.