Onze opdrachtgever is een internationale logistieke dienstverlener die wereldwijd opereert en onderdeel is van de wereldwijde Group. Deze Group omvat meer dan 100 verschillende bedrijven met meer dan 20.000 medewerkers wereldwijd.
Het Europese hoofdkantoor zit gevestigd in Nederland (Schiphol). In totaal telt de Europese tak rond de 220 medewerkers. Bij de verloning van deze 220 medewerkers is kennis en enige ervaring van internationale payroll een vereiste. Wegens het onverwachte vertrek van de Payroll Professional EMEA is er zo snel mogelijk behoefte aan een ervaren Interim International Payroll Specialist.
Als payroll professional ben jij binnen dit team verantwoordelijk voor de tijdige en correcte verloning van 220 collega’s. Je draagt zorg voor de verloning van de Europese medewerkers (NL, UK, DTSL, IT, etc.). Je voert de salarisadministratie in ADP. Je maakt onderdeel uit van het HR Team, bestaande uit een HR Manager, HR Support Medewerker en een Recruiter.
Je draagt uitvoerende en controlerende verantwoordelijkheid over de payroll. Je draagt zorg voor de berekening van belastingen, pensioenen en secundaire regelingen. Je bent verantwoordelijk voor het maandelijks aanleveren van te verwerken uren, validaties, checks en de salarisgegevens (instroom, uitstroom, salariswijzigingen, urenwijzigingen, etc.). Hiernaast ben je aanspreekpunt voor werknemers en managers met loon-specifieke vragen en verzoeken.
Om deze opdracht tot een goed resultaat te kunnen brengen, herken je jezelf in het volgende profiel
Het betreft een tijdelijke opdracht voor 16 – 24 uur per week waarbij er hybride gewerkt kan worden. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via InterimWorX in te vullen.
Regio Amsterdam (of Den Bosch)
We ontvangen graag jouw recente cv, voorzien van indicatief uurtarief via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Gerwin Bovenberg of Ed Loendersloot, via telefoonnummer 010-4774458.