Onze opdrachtgever is een bekende onderwijsinstelling in de scheepvaart, transport en havenindustrie. De instelling is internationaal actief en heeft verschillende locaties in Nederland en het buitenland, het hoofdkantoor is gevestigd in Rotterdam. Naast bovenstaande activiteiten houdt de instelling zich bezig met consultancy in binnen- en buitenland en het verzorgen van cursussen en trainingen voor professionals. In verband met een grote reorganisatie die het Jobcenter zal coördineren, is er tijdelijk behoefte aan een administratieve en operationele Interim HR Officer.
• Uren: 32
• Locatie: Rotterdam
• Start: zo spoedig mogelijk
In deze rol ben je samen met het Jobcenter Team HR verantwoordelijk voor het coördineren van de reorganisatie op HR gebied. Dit betekent dat je nauw zult samenwerken met de HR Adviseur, de recruiter en de HR Directeur. De HR vraagstukken waar je als team mee te maken krijgt zijn heel divers. Tot het takenpakket behoren o.a.:
Om voor deze opdracht in aanmerking te komen ben je een administratief onderlegde Interim HR Officer of Professional die van aanpakken weet en het leuk vindt om met uiteenlopende mensen te schakelen. Je bent communicatief vaardig, bent stressbestendig en in staat om het werk snel eigen te maken. Er kan hybride gewerkt worden. Tenslotte ben je binnenkort beschikbaar voor 32 uur per week.
Het betreft een tijdelijke opdracht voor minimaal 3 maanden, met optie op verlenging. De opdracht is zowel op ZZP-basis als middels een projectovereenkomst via InterimWorX in te vullen.
Rotterdam