Voor onze opdrachtgever ECCO in Amsterdam werft InterimWorX op exclusieve basis een HR & Payroll Officer | Vast | 32 – 40 uur per week
Ben jij een administratieve allrounder met kennis van de HR- en Payroll administratie? Of ben jij nu een HR Officer die graag kennis opdoet van Payroll administratie? Wil jij werken voor een dynamische en groeiende organisatie, waar je onderdeel wordt van een klein en hecht HR team? Word jij ook blij van het optimaliseren van HR processen en workflows? Lees dan snel verder!
Onze opdrachtgever, ECCO, is een internationale wholesale & retail organisatie met vele winkels in binnen- en buitenland.
Als gevolg van een organisatie-uitbreiding door de overname van een groot aantal winkels, is er op korte termijn ruimte voor een ervaren hands-on HR & Payroll Officer met affiniteit met de retail branche.
Als HR & Payroll Officer maak je onderdeel uit van het HR Team. Dit team vorm je samen met de HR Adviseur. Het HR team wordt aangestuurd door de General Manager van ECCO West Europa. In jouw functie ben je zelfstandig verantwoordelijk voor de administratieve werkzaamheden gerelateerd aan HR en Payroll voor de retail-tak in Nederland. Hieronder vallen ruim 170 medewerkers en de organisatie heeft het voornemen de komende tijd flink te groeien in het aantal medewerkers. Het winkelpersoneel valt onder de Retail cao en het kantoor personeel is niet cao gebonden. De salarisadministratie wordt uitgevoerd in Cobra en is gedeeltelijk geoutsourced naar een payroll provider.
De rol van HR- & Payroll Officer is een veelzijdige rol met een diversiteit aan werkzaamheden, namelijk:
Je werkt vanuit het HQ van de West Europe regio (Benelux en UK/Ireland) in Amsterdam Bijlmer, waar een internationale en informele cultuur heerst.
Omdat de organisatie groeit, is er behoefte aan nieuwe collega voor het HR Team. Je herkent jezelf in het onderstaande profiel:
Je treedt rechtstreeks in dienst bij ECCO. ECCO biedt een uitdagende functie binnen een complexe omgeving in ontwikkeling, waar ruimte is voor initiatief en je samenwerkt met gedreven professionals. In 2020 is ECCO verhuisd naar een nieuw en modern kantoor dat van alle gemakken is voorzien. Daarnaast worden er solide arbeidsvoorwaarden geboden, waaronder:
ECCO is een van oorsprong Deense schoenenproducent. Het bedrijf is in 1963 opgericht door Karl-Heinz Werner Toosbuy in Bredebro, Denemarken, waar het hoofdkantoor gevestigd is. Zijn visie was het creëren en produceren van schoenen met een hoge mate van comfort en kwaliteit. Daarnaast staat bij ECCO innovatie hoog in het vaandel.
Vandaag de dag is ECCO, met wereldwijd meer dan 20.000 medewerkers, de enige grote schoenenfabrikant ter wereld die elke stap in het schoenmaakproces – van leerlooierij tot winkels – in eigen bezit en onder eigen controle heeft. Kwaliteit en innovatie kenmerken niet alleen de ECCO producten, maar typeren de organisatie in de volle breedte. ECCO is volop in ontwikkeling, zowel qua merkbeleving als op organisatieniveau.
Amsterdam Bijlmer
ECCO heeft de werving voor deze functie exclusief uitbesteed aan InterimWorX. InterimWorX ontvangt graag jouw recente cv, voorzien van een toelichting, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Anouk Six of Gerwin Bovenberg van InterimWorX, via telefoonnummer 010-4774458.