Onze opdrachtgever is een internationale producent en verkoper van medische hulpmiddelen. Vanuit het Nederlandse hoofdkantoor wordt voor diverse landen de HR dienstverlenging en de salarisadministratie gefaciliteerd. In deze interim opdracht ben je zelfstandig verantwoordelijk voor de coördinatie van het payroll proces voor meerdere landen.
Bij deze opdrachtgever maken de payroll specialisten onderdeel uit van het HR team. Elke payroll specialist is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen landen. In deze rol ben je o.a. verantwoordelijk voor enkele Oost-Europese landen en Zuid-Afrika. Totaal gaat het om een kleine 60 verloningen, verdeeld over 10 landen. Tot jouw takenpakket behoort:
Om voor deze opdracht in aanmerking te komen ben je een doorgewinterde salarisadministrateur en heb je ervaring met internationale payroll. Daarnaast ben je communicatief vaardig, zelfstartend en gewend zelfstandig te werken. Tenslotte heb je op korte termijn minimaal 32, maar bij voorkeur 40 uur per week beschikbaar en kun je deels op locatie in de regio Noord-Brabant werken.
Het betreft een tijdelijke opdracht voor minimaal 4 maanden, met optie op verlenging. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via InterimWorX in te vullen.
regio Noord-Brabant
Deze opdracht is reeds ingevuld. Reageren is dan ook niet meer mogelijk.