Voor onze opdrachtgever, een grote internationale speler in de maritieme sector, zijn wij per direct op zoek naar een verbindende HR Generalist met een passie voor operationele HR taken, administratieve HR processen & optimalisatie, met daarnaast advies ervaring. De organisatie is volop in beweging. Er is onder andere een migratie naar een nieuw HR systeem (D365 Microsoft Dynamics) o.a. gericht op een efficiencyslag. De werkdruk is op dit moment erg hoog, waardoor en grote behoefte is aan een tijdelijke, stressbestendige allround HR collega.
In deze rol ben je samen met een HR team lead, een interim HR adviseur en een HR assistent verantwoordelijk voor alle HR werkzaamheden. Je weet prioriteiten te stellen en springt bij daar waar nodig. Je werkzaamheden variëren van het beantwoorden van (soms eenvoudige) vragen vanuit de organisatie tot het adviseren in (complexe) adhoc cases. Daarnaast staat deze tijd van het jaar voor de organisatie in het teken van budgettering, salarissen en bonussen. Bij HR ligt de taak om hiervoor de juiste cijfers aan te leveren bij de managers.
Voor deze opdracht zoeken wij een ervaren HR professional die stevig in zijn of haar schoenen staat en het hoofd koel weet te houden binnen een hectische omgeving. Je bent een enthousiaste, dienstverlenende persoonlijkheid en je hebt een hands-on werkmentaliteit. Daarnaast ben je cijfermatig ingesteld en kun je prima uit de voeten met Excel. Tenslotte herken je jezelf in onderstaand profiel:
• Je hebt HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde opleiding richting Human Resources Management;
• Je hebt ervaring binnen internationale organisaties, kunt je prima redden in het Engels en hebt oog voor culturele verschillen;
• Je bent een vakvolwassen, zelfsturende en ervaren HR professional die rust en vakbekwaamheid uitstraalt;
• Je bent op korte termijn voor minimaal 32 uur per week beschikbaar;
• Je bent in staat om de opdracht deels vanuit huis en deels op locatie (regio Breda) te vervullen;
• Je bent analytisch ingesteld en kunt snel schakelen in een positief hectische omgeving.
Het betreft een tijdelijke functie voor minimaal 32 uur per week, tot februari 2022, met optie op verlenging. De opdracht is in te vullen op ZZP-basis of middels een projectovereenkomst via InterimWorX.
Deze vacature is reeds ingevuld. Reageren is dan ook niet meer mogelijk.