Voor onze opdrachtgever, een onderwijsinstelling in de regio Apeldoorn, zoeken wij per direct tijdelijke ondersteuning op de afdeling Personeels- en Salarisadministratie. In deze rol ben je onder andere verantwoordelijk voor:
* het controleren en verwerken van alle voorkomende mutaties
* administratieve afhandeling rondom in-, door- en uitstroom
* vraagbaak voor collega’s met vragen gerelateerd aan de personeelsadministratie
* een correcte verlof- en verzuimadministratie4
* meewerken aan procesoptimalisatie
Voor deze rol dien je te beschikken over:
* ruime ervaring met personeels- en salarisadministratie
* goede kennis van AFAS (Profit en InSite)
* bij voorkeur ervaring in een onderwijsinstelling
* bij voorkeur in het bezit van PDL
Het betreft een opdracht per direct, voor 24-32 uur per week, tot minimaal maart 2021. De opdracht is in te vullen op ZZP-basis of middels een projectovereenkomst via InterimWorX.
regio Apeldoorn
Deze opdracht is reeds ingevuld. Reageren is dan ook niet meer mogelijk.